Letecký poukaz od Lidlu. Podvodná soutěž láká na desetitisícovou výhru

  21:41aktualizováno  21:41
Poukázka na nákup za vyplnění dotazníku zákazníkům slibuje, že mohou vyhrát „letecký poukaz od Lidlu“ v hodnotě deseti tisíc korun. Mluvčí řetězce Zuzana Holá však uvedla, že Lidl žádnou podobnou soutěž nevyhlásil. Dodala, že společnost na podvodnou soutěž své zákazníky upozorní.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Aneta Čapková pro iDNES.cz

Poukázka se zobrazuje na mobilních telefonech. Podle nabídky zákazník šanci na výhru získá ve chvíli, kdy na mobilu zodpoví čtyři jednoduché otázky. Co se stane pak, o tom lze zatím jenom spekulovat. V ideálním případě zřejmě nic. 

„Svým zákazníkům doporučujeme, aby žádné dotazníky zásadně nevyplňovali a vždy si informaci o údajné soutěži raději ověřit přímo u nás. Určitým varováním v tomto i v jiných případech může být grafická podoba poukázky i loga, která se od grafické podoby našich propagačních materiálů liší. A také cizí webová adresa, na kterou podvodná zpráva odkazuje,“ komentovala mluvčí Holá pro iDNES.cz.

Uvedla rovněž, že řetězec bude zákazníky o podvodné soutěži neprodleně informovat na Facebooku, zákaznické lince i na svých webových stránkách.

Podvodná soutěž láká zákazníky na výhru voucheru v hodnotě deset tisíc korun.

Podvodná soutěž láká zákazníky na výhru voucheru v hodnotě deset tisíc korun.

Autoři: ,


Témata: Lidl, soutěž

Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Další z rubriky

OBRAZEM: Lenost přeje plastům. Podívejte se, co najdete v obchodech

Do plastových obalů se řízky balí i jednotlivě.

Proč je maso zabalené v plastu, je zřejmé. U mnoha jiných výrobků však jeho použití vzbuzuje pochybnosti. Do plastů se...

Padělaných bankovek je méně než loni, oznámila Česká národní banka

Česká národní banka předvedla zabavené padělky českých bankovek. (11. ledna...

Česká národní banka zadržela za první čtvrtletí letošního roku 1521 padělaných a pozměněných bankovek a mincí. To je v...

Michelinské hvězdy zvedají obrat, ale i tlak na restauratéry a kuchaře

Zleva současní držitelé michelinské hvězdy: Radek Kašpárek, Roman Paulus a...

Michelinská hvězda je pro kuchaře nebo restauratéra něco jako Oscar pro herce. Ale není to jen pocta. Ocenění „nakopne“...



Najdete na iDNES.cz