Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pojistky z Unionky mohou do Kooperativy

  16:18aktualizováno  16:18
Převod smluv z Union pojišťovny ke konkurenci může začít. Ministerstvo financí prozatím povolilo převod kmene životního pojištění a povinného ručení. Získá je Kooperativa. Podrobnosti o financích ani počtu smluv však resort nesdělil. Oznámí je prý až poté, co rozhodnutí nabude právní moci.

"Dnem, kdy nabude právní moci toto rozhodnutí se Kooperativa stane účastníkem převedených pojistných smluv a vstoupí do všech práv a závazků vyplývajících z těchto smluv," uvedlo ministerstvo.

Podle Evy Novákové z MF by oním dnem měl být 1. leden.

Redakce iDNES požádala o podrobnosti nuceného správce Union pojišťovny Zdeňka Petříčka, na jeho odpovědi čekáme.

Union pojišťovna se dostala do problémů letos na jaře po krachu Union banky a 13. srpna v ní MF zavedlo nucenou správu. V té době měla pojišťovna zhruba 70 tisíc klientů. - více zde

Letos v prvním pololetí finanční dům předepsal pojistné za 362 milionů korun, což v meziročním srovnání znamenalo nárůst o více než 200 procent.

Finanční situace pojišťovny se ale začala dramaticky zhoršovat, v pololetí kumulovaná ztráta podle některých informací přesáhla základní kapitál 300 milionů korun.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.