Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Jiří Benák, iDNES.cz

Portál iDNES.cz změnil ceník, nabízí nižší cenu za zobrazení

Zpravodajský portál iDNES.cz prodává od září inzerci podle nového ceníku. Hlavní změnou jsou dva nové a zároveň největší reklamní formáty a nárůst garantovaných impresí pro většinu formátů za stejnou cenu za tisíc zobrazení (tzv. CPT).

Reklamní formát Wallpaper s rozměry 970 x 310 px je nabízen za CPT systémem floatingu napříč všemi servery iDNES.cz a Double leaderboard o rozměru 992 x 200 px v záhlaví jednotlivých rubrik. Formáty jsou vhodné zejména pro brandovou komunikaci.

Nový ceník iDNES.cz zde

Ceny a informace pro inzerenty

Další novinkou je významný nárůst garantovaných impresí u většiny reklamních formátů. Což při zachování ceníkové ceny snižuje CPT na nejprodávanějších reklamních formátech včetně titulní strany iDNES.cz. Nově iDNES.cz nepoužívá frekvence u bannerů na období.

"Vzhledem ke stále rostoucí návštěvnosti našich serverů jsme mohli významně navýšit minimální garance u nejprodávanějších reklamních formátů. Tím došlo při zachování ceníkových cen k ještě většímu zatraktivnění ceny za CPT pro naše klienty. Vedle snížení ceny tím dochází v krátké době již podruhé - poprvé to bylo letos na jaře po redesignu stránek - ke zvýšení efektivity reklamních ploch a tím i reklamních kampaní našich obchodních partnerů," komentuje změnu Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro on-line reklamu a internet.

Nárůst návštěvnosti dokladují i poslední statistiky NetMonitor, kde je viditelný nárůst iDNES.cz v počtu zobrazených stran o 46% za poslední dva měsíce. Rozdíl je znatelný i v rozdílu mezi iDNES.cz a dalším v pořadí Centrum.cz, který v červenci činil 714 760 reálných uživatelů a více než 13 milionů zobrazených stran. 


Témata: Centrum.cz