Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pošta touží vylepšit svou image. Pomocí YouTube se zaměřuje na mladé

  17:17aktualizováno  17:17
„Čau, lidi,“ zdraví ve videu muž se žlutou kudrnatou parukou a černými brýlemi diváky na YouTube kanálu České pošty. Státní podnik ve čtvrtek spustil vlastní internetové vysílání pod názvem ČPTV. Nový způsob komunikace má lidem pomoci vnímat poštu jinak.

„Je to cesta k moderní, youtubové, komunikaci, chceme se přizpůsobovat trendům, aby lidi vnímali Českou poštu jinak,“ říká na prvním tříapůlminutovém videu generální ředitel České pošty Martin Elkán. Zároveň se o něm diváci dovědí i něco osobního: například, že ředitel je vysokého vzrůstu a jezdí na koloběžce.

Podle tiskové zprávy v jednotlivých dílech pořadu získají diváci ‚zábavnou a neotřelou formou informace o novinkách připravovaných Českou poštou. Dozví se rady, jak si usnadnit využívání produktů a služeb nebo se podívají do zákulisí poštovního provozu. Nebudou chybět ani soutěže o atraktivní ceny.‘

První soutěž se objevuje hned v závěru úvodního dílu - moderátor vyzývá diváky, aby vymysleli pošťácký pozdrav. Výhrou jsou poukázky na jednu ze služeb pošty on-line pohlednice.

„Nevyužili jsme externí agenturu, vytvořili jsme to vlastními silami,“ ujišťuje Ivo Vysoudil z odboru komunikace České pošty, kde také nápad vznikl.

Podle něj je ČPTV směřovaná především na mladší a střední generaci. „Videa na kanálu YouTube.com jsou velmi oblíbená a sledovaná. Význam videoprezentace firem na sociálních sítích neustále narůstá,“ říká. „Oceníme samozřejmě i zpětnou vazbu od diváků, náměty i komentáře,“ dodává.

Ve druhém ve čtvrtek zveřejněném videu pod názvem Vyvolávák pošta diváky instruuje, jak si usnadnit vyzvedávání zásilek pomocí mobilu. Přibližuje, jak je možné využít čárový kód pro obsluhu vyvolávacího systému na jedné z přepážek České pošty.

Odborník: provedení tristní

Podle marketingového odborníka Ondřeje Obluka, výkonného šéfa reklamní agentury Ogilvy & Mather, je skvělé, že Česká pošta objevila YouTube. „Pokud se z tříminutového videa dozvím, že na poště mají vyvolávací systém, hodnota informace opravdu není vysoká,“ soudí.

Provedení podle něj vzbuzuje rozpaky. Moderátor, který je zaměstnancem odboru komunikace a nosí nápadnou paruku ve žlutých barvách pošty, sluneční brýle a triko s logem podniku, mu vtipný nepřipadá. „To jako že na poště pracují šašci? Celkový dojem - směr komunikace dobrý, provedení tristní,“ říká Obluk.

Pokračování pošta chystá. „Nová videa plánujeme zveřejňovat zhruba v intervalu tří týdnů. Záleží na aktuálních tématech,“ ujistil mluvčí.

Líbí se vám nový projekt České pošty?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 3. srpna 2017. Anketa je uzavřena.

Ne 917
Ano 130
Autor:



Nejčtenější

Soud zrušil část zákona o EET. Další vlny se zpozdí, z účtenek zmizí rodná čísla

Ústavní soud s odloženou platností škrtl několik paragrafů zákona o evidenci...

Odpůrci EET se radují. Ústavní soud zrušil část zákona o evidenci tržeb, jako celek však obstál. Třetí a čtvrtá vlna,...

Miliardářem přes noc. Rostoucí bitcoin poslal Australana mezi superbohaté

James Gilbert

Z kryptoměnového šílenství vzešel další miliardář. Je jím Australan James Gilbert. Prezident společnosti Crypto, jejíž...



Byty v panelácích zdražily o 50 procent, nedosáhne na ně ani střední třída

Panelový dům na sídlišti Broumovská.

Panelové byty jsou nejdostupnějším typem bydlení v Česku. V posledních letech však podražily tak, že na ně často...

Exploze v Rakousku odřízla tři země od plynu. V Itálii je stav nouze

Výbuch poblíž Baumgarten an der March v Rakousku.

Exploze plynového terminálu na východě Rakouska u slovenských hranic přerušila dodávky plynu do Itálie, Slovinska a...

Bernard provokuje další reklamou. Vyjadřuje nesouhlas s kampaní #MeToo

Kontroverzní reklama pivovaru Bernard.

Pivovar Bernard pobouřil další provokativní reklamou. Tentokrát se v ní naváží do kampaně #MeToo. Ta spojuje ženy z...



Další z rubriky

Stát podruhé odměňoval za účtenky. Hráčů bylo stejně, účtenek přibylo

Účtenkovka při svém startu uživatele zarazila šíří požadovaných povolení.

V pátek se už podruhé vylosovali výherci z řady lidí, kteří sbírají účtenky. Losování se zúčastnilo zhruba stejné...

PŘEHLEDNĚ: Co se změní v EET po rozhodnutí Ústavního soudu

eet

Elektronická evidence tržeb nekončí. Část podnikatelů si však na její zavedení zřejmě počká déle. MF DNES nabízí...

ČEZ dostane od Unie přes miliardu. Investuje ji do zelené energetiky

Instalace solární elektrárny s bateriovým systémem v Horních Měcholupech v Praze

Fond Inven Capital ze skupiny ČEZ dostane od Evropské investiční banky (EIB) 50 milionů eur (asi 1,28 miliardy korun)...



Najdete na iDNES.cz