Vzhledem k tomu, že se jedná o službu, může paní Koníčková práci samozřejmě reklamovat a požadovat opravu účesu, nebo pokud to není možné, slevu z ceny. Sama reklamace však nebude nijak jednoduchá. Protože stříhání vlasů je služba poskytovaná na počkání, nemusela kadeřnice vystavit písemnou objednávku, ve které by byla služba, tedy požadované úkony a účes, přesně popsána. Zákaznice musí prokázat, že výsledek kadeřnických "zákroků" neodpovídá jejím požadavkům. To bude značně obtížné a v současné době, kdy již nemá účes ve stavu jako při odchodu z kadeřnictví, téměř nemožné.
Občanský zákoník, § 645:
1) Zhotovitel odpovídá za vady, které má věc na zakázku zhotovená při převzetí objednatelem, jakož i za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. Stejně odpovídá za to, že věc má vlastnosti objednatelem v zakázce vymíněné.
2) Zhotovitel odpovídá za vady provedené zakázky, jejichž příčinou je vadnost materiálu dodaného objednatelem či nevhodnost jeho pokynů, jestliže objednatele na vadnost materiálu či nevhodnost jeho pokynů neupozornil.