Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prazdroj řekl Bernardu: Birell je lepší, a do boje o lepší nealko tak nejdeme

  13:58aktualizováno  21:45
Výzva pivovaru Bernard na souboj o lepší nealkoholické pivo nechala Plzeňský Prazdroj v klidu. Účast v duelu odmítl s poukazem na to, že jeho Birell vyhrál už několik pivních soutěží a pivaři mu dávají přednost. Bernard se ale nevzdává a vyzývá znovu: "Přestaňte se bát a nevyhýbejte se férovému souboji!"

Pivovar Bernard vyzývá Plzeňský Prazdroj na souboj o nejlepší nealkoholické pivo | foto: Bernard.

Bernard se snažil plzeňský pivovar vyprovokovat k bitvě kvůli reklamě na jeho značku Birell. V té Prazdroj tvrdí, že "chutí převyšuje ostatní", s čímž jeho rival nesouhlasí a považuje to za neetické.

Birell byl podle Stanislava Bernarda, majitele rodinného pivovaru, v minulosti skutečně jedničkou mezi ostatními nealkoholickými pivy, dnes ale existuje 25 značek a tento fakt už dávno neplatí.

Rodinný pivovar tak vyzval Prazdroj k degustační soutěži, ve které by degustátoři určili, zda je jeho nealkoholické pivo skutečně lepší než Bernardova značka Bernard s čistou hlavou. Soutěž podporovalo také Sdružení přátel piva (podrobnosti k první výzvě čtěte zde).

Souboj je podle Prazdroje zbytečný

Odpověď šéfa Prazdroje Douglase Brodmana však pivovar Bernard nepotěšila. V dopise Prazdroj souboj odmítl s poukazem na to, že Birell letos vyhrál v kategorii nealkoholických piv už dvě prestižní degustační soutěže Pivex 2010 i Australian Beer Awards, což dokazuje jeho vysokou kvalitu, protože zvítězil v konkurenci mnoha domácích i zahraničních piv.

Prazdroj také poukázal na fakt, že je po dlouhá léta nejprodávanějším nealkoholickým pivem s tržním podílem větším než šedesát procent, a tak je o vítězi už rozhodnuto. "Chuťové pohárky milionů spotřebitelů již daly odpověď," napsal Brodman.

Nealkoholické pivo Birell.Nealkoholické pivo. Bernard s čistou hlavou Free.

Bernard se ale nevzdává. "Chápeme, že se Plzeňský Prazdroj nehrne do zkoušky, ve které nemusí uspět, že má obavy z přímé konfrontace. Vždy je jednodušší něco tvrdit nežli to pak dokázat," konstatuje Stanislav Bernard a vyzývá představitele Plzeňského Prazdroje: "Přestaňte se chlubit a pojďte dokázat, co tvrdíte!"

Bernard: Prohrajeme-li, budeme čepovat Birell zadarmo

Majitel pivovaru se v druhé výzvě zavazuje také k tomu, že pokud v souboji prohraje, bude na svém blížícím se pivním festivalu točit Birell zadarmo a své nealkoholické pivo Bernard s čistou hlavou přejmenuje na jeden měsíc na značku Bernard s ušatou hlavou.

Prazdroj na druhou výzvu reagoval tak, že už jednou odpovídal a že by se jen opakoval a uzavřel celou záležitost přirovnáním.

"Birell vyhrál letošní Pivex i Australian Beer Awards. Španělé vyhráli mistrovství světa ve fotbale a další mužstva je již také nevyzývají k dodatečným soubojům o světové prvenství," řekl mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček.

Kdo má lepší nealkoholické pivo, Prazdroj, nebo Bernard?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 19. července 2010. Anketa je uzavřena.

Lepší je Bernard 8831
Lepší je Prazdroj 3513




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.