Sexy kampaně na spodní prádlo odrazují. Normální ženy vypadají jinak

  14:47aktualizováno  14:47
Říká se, že sex prodává. Přesto vedoucí světové značce spodního prádla Victoria’s Secret klesají tržby. Její dlouhonohé a superštíhlé modelky, „andílci“, které na přehlídkových molech a v reklamách spodní prádlo předvádějí, totiž vypadají jako z jiného světa. Identifikovat se s nimi dokáže jen málokterá žena.

Fotografie Victoria's Secret | foto: Instagram/ Victoria's Secret

Značka Victoria’s Secret je známá tím, že ve svých řízných kampaních využívá dokonale vypadající ženy, kterým říká Andílci. Supermodelky s dlouhýma štíhlýma nohama a tělem bez jediného gramu tuku navíc ale nereprezentují průměrné ženské tělo. I to je zřejmě důvod, proč největšímu výrobci spodního prádla na světě klesly v prosinci tržby meziročně o čtyři procenta. Vlastník značky L Brands navíc snížil výhled zisku, píše britský Independent.

Zatímco konkurenční značky spodního prádla jako Curvy Kate či Lonely rostou - ve svých kampaních ukazují ženy různého věku, stavby těla a rasy, vypadá to, že Victoria’s Secret je tak trochu mimo.

Fotogalerie

Odmítá se totiž vzdát svého osobitého vnímání krásy. I přesto, že její reklamy ukazují ženy různých národností, problém jsou velikosti předváděného prádla. Vyzáblé modelky a malý výběr velikostí prostě firmě kazí byznys.

„Ve Victoria’s Secret se tak zamilovali do ideálu krásy, který stvořili, že bych si vsadil, že nikdy nezkusili otestovat, jestli jejich Andílci jsou skutečně to, co je pro byznys nejlepší,“ cituje americký Forbes Morgana Herman-Waicheho, šéfa konkurenční společnosti Adore Me’s. Podle něj průzkumy trhu ukazují, že zboží se kupuje víc, když ho předvádí dobře vyvinutá bruneta. Vychrtlé krásky podle něj neprodávají.

Konfrontace s fotkami neuvěřitelně dlouhých nohou, úzkého pasu a zároveň bujného poprsí připraví zákaznice o jejich sebevědomí dříve, než do obchodu Victoria’s Secret vkročí. Když si běžná žena potřebuje koupit padnoucí podprsenku, těžko si vybere a musí zamířit jinam.

Reklamy založené na přehnané sexualizaci se nedávno nevyplatily oděvní značce American Apparel, která musela zavřít mnoho svých britských poboček.

Autor:

Nejčtenější

V příštím roce přijde ekonomická krize, řekl ekonom Pikora v Rozstřelu

Ekonom Vladimír Pikora v diskusním pořadu iDNES.cz Rozstřel. (4. prosince 2018)

„O tom, že krize přijde, nemusíme pochybovat. Podle mého názoru k tomu dojde v příštím roce,“ uvedl ekonom Vladimír...

Světové burzy rychle ztrácejí, propad akcií může přivolat recesi i v Česku

Newyorská burza (24. 8. 2015)

Finanční trhy zachvátila „blbá nálada“. Burzy po celém světě již několik dnů v řadě ztrácejí a ani vyhlídky nejsou...

Štědrá nadílka ve Škodovce, zaměstnanci dostali bonus i prémii 12 tisíc

Ilustrační snímek

Zaměstnanci mladoboleslavské automobilky Škoda si před letošními Vánocemi výrazně finančně polepší. Společnost totiž...

Protesty drtí francouzskou ekonomiku, šokovaní turisté ze země odjíždějí

Hnutí žlutých vest opět demonstruje v Paříži a dalších francouzských městech...

Protesty takzvaného hnutí žlutých vest proti vládním reformám těžce zasáhly francouzskou ekonomiku. Výrazný útlum tržeb...

Finanční správa si kvůli EET došlápla na soukromé kluby, padaly pokuty

Příběh elektronické evidence tržeb

Zátah ve 24 provozovnách, označených jako soukromé kluby, kde se místní scházejí za zábavou a za pitím, uskutečnili v...

Další z rubriky

Další černý den bitcoinu. Během obchodování ztratil 11 procent

Jako na horské dráze?

Nejpopulárnější alternativní platidlo bitcoin opět ve čtvrtek utrpělo těžké ztráty. Během seance na burze Coindesk...

Realitní krize naruby. V Japonsku se na venkově rozdávají domy zdarma

Ilustrační foto

Japonsko čelí neobvyklému realitnímu problému. Vzhledem k masivnímu přesunu obyvatelstva do měst se vyprazdňují vesnice...

Prahu mají turisté raději než Miami nebo Las Vegas, ukázal žebříček

Pražský hrad

Výlety do světových metropolí neztratily na své přitažlivosti ani v roce 2018. Očekává se, že turisté letos celkem...

Najdete na iDNES.cz