Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Provozní zisk Skansky v Česku a na Slovensku loni klesl o 18 procent

  14:37aktualizováno  14:37
Provozní zisk tuzemské stavební jedničky Skansky se loni v Česku a na Slovensku proti roku 2007 snížil o 18 procent na 1,4 miliardy korun. Tržby skupiny se naopak meziročně zvýšily o pět procent na 37,6 miliardy korun. Firma dnes výsledky představila na tiskové konferenci.

Ilustrační foto. | foto: Profimedia.cz

"Za poklesem provozního zisku stojí tři až čtyři ztrátové projekty. Pokud by jich nebylo, výsledky by předčily rok 2007," řekl generální ředitel Skansky CS Dan Ťok.

Jedním z velkých ztrátových projektů byla podle ředitele rekonstrukce hotelu Svatý Tomáš na pražské Malé Straně. Dalším ztrátovým projektem prý byla víceúčelová stavba Lake Side v Bratislavě a továrna na bioethanol v Hustopečích "Přijali jsme podmínky, které byly neuvěřitelné," uvedl Ťok k důvodům ztráty z těchto projektů.

Nejhorší výsledky mělo podle Ťoka loni ve Skansce pozemní stavitelství, do kterého patří i zmíněné ztrátové projekty.

Objem smluvně zajištěných zakázek firmy se během loňského roku zvýšil o 31 procent na 36,6 miliardy korun. "Se získáváním zakázek na rok 2010 to bude mnohem horší," poznamenal šéf skupiny. Krize v roce 2009 podle Ťoka neskončí. "Horší ráno nás bude čekat v roce 2010," podotkl. Významné prý bude, co v boji proti hospodářské krizi učiní česká vláda.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.