Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Provozovatel internetových obchodů Vltava.cz opustil insolvenční řízení

  14:19aktualizováno  14:19
Provozovateli internetových obchodů Vltava.cz se podařilo provést restrukturalizaci a domluvit se s významnými věřiteli. Díky tomu rozhodl ve čtvrtek Krajský soud v Brně o ukončení insolvenčního řízení. Do toho se firma dostala na vlastní žádost v květnu.
Ilustrační foto.

Ilustrační foto. | foto: Profimedia.cz

"Z tohoto rozhodnutí máme velikou radost a věříme, že se společnost Vltava.cz nabízené šance náležitě chopí," uvedl ředitel společnosti Ondřej Vičar s tím, že firma je stoprocentně připravená na předvánoční sezónu.

Firma podala návrh na zahájení insolvenčního řízení sama. Během několika měsíců se jí totiž nepodařilo najít řešení prodejem části aktiv nebo spojením se strategickým partnerem a ocitla se tak v platební neschopnosti.

Podle Vičara umožnila ukončení insolvenčního řízení s firmou především restrukturalizační a revitalizační opatření, která firma v poslední době provedla. Společnost navíc i během ochranného moratoria udržela běžný provoz. Podařilo se jí dokonce ukončit klesající trend výnosů.

"Zatímco první půlrok letošního roku, pravděpodobně i v souvislosti s finanční krizí a všeobecným poklesem spotřebitelského apetitu, pro nás znamenal setrvalý klesající trend v tržbách, ve druhé polovině léta, poté, co jsme dokončili řadu restrukturalizačních kroků, se trend otočil a výnosy začaly poměrně prudce růst," dodal Vičar.

Akciová společnost vltava.cz patří mezi nejstarší provozovatele internetových obchodů v České republice, první obchod vznikl už v roce 1996. Firma má přes 650 tisíc registrovaných zákazníků. Hospodářské výsledky za loňský rok firma zatím nezveřejnila. V roce 2007 se Vltava.cz propadla do ztráty téměř 32 milionů korun, rok předtím přitom firma ještě byla v černých číslech.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.