Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Plukovníkovo kuře KFC a Burger King loni AmRestu vydělaly 42 milionů

  14:31aktualizováno  14:31
Provozovatel restaurací KFC a Burger King v tuzemsku, společnost AmRest, se loni dostal do zisku 42 milionů korun proti třímilionové ztrátě v roce 2013. Tržby vzrostly z předloňských 1,9 na více než dvě miliardy korun.
AmRest v Česku podle závěrky loni zaměstnával 1223 lidí včetně 116 zaměstnanců ve vedoucích a na manažerských pozicích.

AmRest v Česku podle závěrky loni zaměstnával 1223 lidí včetně 116 zaměstnanců ve vedoucích a na manažerských pozicích. | foto: KFC

Za hospodářským růstem společnosti je mimo jiné růst sumy, kterou hosté v restauracích utratí. Proti roku 2013 se tato částka zvýšila o čtyři koruny na průměrných 116 korun. Počet objednávek stoupl na 17,6 milionu ročně. Vyplývá to účetní závěrky společnosti.

V Česku má na 80 provozoven, kromě uvedených i kavárny Starbucks.

Nárůst tržeb zaznamenal loni i konkurenční řetězec McDonald’s. Tomu v Česku vzrostly tržby o 1,8 procenta na 4,2 miliardy korun. Hospodářský výsledek za loňský rok dosud McDonald ́s nezveřejnil.

AmRest v Česku podle závěrky loni zaměstnával 1 223 lidí včetně 116 zaměstnanců ve vedoucích a na manažerských pozicích. Celkem společnost působící ve 12 zemích včetně Polska, České republiky, Maďarska, Bulharska, Srbska, Ruska a Spojených států zaměstnává na 20 tisíc lidí a provozuje 800 restaurací.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.