Oponenti Adidasu - Maca Mode, C&A, H&M a Vendex KBB - argumentovali tím, že dva pruhy se liší od tří pruhů, které používá sportovní gigant. Evropský soud však nepřijal argument, že symboly, jako pruhy, mohou být využívány všeobecně.
Soud rozhodl, že v případě ochranných známek je pouhá skutečnost, že významná část veřejnosti potvrdí podobnost mezi oběma symboly, dostatečná k tomu, že právo na ochranou známku je porušováno.
Adidas tak podle rozhodnutí může zabránit dalším konkurentům v používání dvou pruhů, které jsou umístěné tak, že by mohly lidem připomínat jeho známou ochranou známku.
Geografický původ, tvar nebo funkce produktů může být zařazena na seznam výjimek, na které nemůže být poskytnuta ochranná známka. Například soud již dříve stanovil, že tvar holicích strojků nemůže mít ochranu před konkurenty. Pruhy však na tento seznam nezařadil.