Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Průzkum: Čeští dolaroví milionáři mají rádi Škodu, ale nejezdí v ní

  14:36aktualizováno  14:36
Čtyři z deseti Čechů s nejméně osmnácti miliony na účtě si myslí, že sumu milion korun je nejlepší dát za cestování, koníčky, zdraví, zboží, umění nebo vzdělání. Zbytek volí investici. Ta už se jeví jako jasná volba při rozhodování, co s deseti miliony. Z průzkumu J&T Banky vyplývá, že bohatí mají rádi Kofolu, Škodu i Baťu.

Ilustrační snímek. | foto: Profimedia.cz

Z českých značek upřednostňují bohatí ty, které jsou považovány za kvalitní a dokázaly se prosadit i ve světě. V pořadí oblíbenosti mají nejraději Kofolu, Pilsner Urquell, Škodu Auto, Baťu nebo Becherovku.

I když škodovku za svou oblíbenou českou značku zvolilo 9 procent dolarových milionářů, jen tři procenta se s ní ve skutečnosti vozí.

V reakcích na otázku, jak by investovali jeden milion korun, vede možnost dát peníze na termínovaný vklad (22 %). Druhá největší skupina (16 %) by ale raději částku procestovala nebo utratila za své koníčky. O procento méně milionářů by zariskovalo a vložilo peníze do akcií, které ještě mohou hodně kolísat. Desetina manažerů by volila raději investici do vzdělání.

Částku deset milionů korun by většina (59 procent) bohatých investovala do nemovitostí a téměř čtyřicet procent do akcií. Dalšími možnostmi by byla investice do podnikání, nákup komodit, dluhopisů a podobně.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Zubař, ilustrace
Lepší strava, rovnátka, nadstandardy. Češi si připlácí 5 tisíc ročně

Šetrná metoda odstranění křečových žil, speciální genetické testy v těhotenství, lepší strava v nemocnici. Čeští pacienti jsou ochotni si připlatit čím dál víc...  celý článek

Ilustrační foto
Vajec je tak málo, že se prodávají v aukcích. Zdraží až na 6 korun

Vejce v obchodech začínají zdražovat. V příštích týdnech může stát jedno vejce 5 až 6 korun. Na trhu je jich takový nedostatek, že producenti začali prodávat...  celý článek

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.