Z českých značek upřednostňují bohatí ty, které jsou považovány za kvalitní a dokázaly se prosadit i ve světě. V pořadí oblíbenosti mají nejraději Kofolu, Pilsner Urquell, Škodu Auto, Baťu nebo Becherovku.
I když škodovku za svou oblíbenou českou značku zvolilo 9 procent dolarových milionářů, jen tři procenta se s ní ve skutečnosti vozí.
V reakcích na otázku, jak by investovali jeden milion korun, vede možnost dát peníze na termínovaný vklad (22 %). Druhá největší skupina (16 %) by ale raději částku procestovala nebo utratila za své koníčky. O procento méně milionářů by zariskovalo a vložilo peníze do akcií, které ještě mohou hodně kolísat. Desetina manažerů by volila raději investici do vzdělání.
Částku deset milionů korun by většina (59 procent) bohatých investovala do nemovitostí a téměř čtyřicet procent do akcií. Dalšími možnostmi by byla investice do podnikání, nákup komodit, dluhopisů a podobně.