iDNES.cz

Ptejte se finančního ředitele SkyEurope

Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis.
velikost textu:
vydáno 23.6.2009 13:00
Slovenské aerolinie SkyEurope lapají po dechu. Nízkonádkladovému dopravci chybí téměř miliarda korun, opouštějí ho klienti i obchodní partneři a od včerejška je navíc v bankrotové ochraně. Co bude dál? Ptejte se finančního ředitele Nicka Manoudakise a mluvčího Tomáše Kiky v úterý ve 13:00.
OTÁZKA: Dobry den. Za soucasne situace (tzn. od zabaveni letadel v lednu), bych si od vas nekoupil ani letenku z BTS do KSC. Nehodlam zustat trcet nekde v cizine, nebo se trast v MD83 Dubrovnik Air. Neprodluzujte prosim tu agonii, odejdete a nezapomente posledni za sebou zhasnout! Uz se tesim az to po vasem krachu v PRG rozbali Easy,Wizz,Ryan nebo treba Air Berlin! Dotaz na panu Kiku - necite se uz trapne po vsech tech svych lzich v mediich za posledniho pul roku? Petr Pokorny
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Nie, nemyslime, ze je to predlzovanie agonie. Proces restrukturalizacie nam poskytuje prilezitost zabezpecit potrebnu investiciu na realizaciu nasho obchiodneho planu. Neobavame sa konkurencie WizzAiru a ostatnych prepravcov, sme pripraveni s nimi konkurencne sutazit. Len na priblizenie, nasa nakladova zakladna je velmi porovnatelna s nakladovou zakladnou spolocnosti EasyJet. 23.6.2009 13:11
OTÁZKA: Je bezpečné si rezervovat u společnosti Sky Europe letenky? Tomáš Kabát
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Samozrejme, nevidime dovod preco nie. Nase lety prevadzkujeme v sulade s platnym letovym poriadkom a neplanujeme rusenie ziadnych letov. 23.6.2009 13:12
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Máme u Vás zakoupenou letenku do Paříže a zpět na začátek července. Dokážete mi, prosím, potvrdit, že v pořádku z Prahy odletíme a to samé z Paříže? Díky moc. Aleš Crha
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: SkyEurope sa v prevadzke nelisi nijako od ostatnych aerolinii pokial ide o poskytovanie zaruk svojim pasazierom, restrukturalizacia a obdobie ochrany pred veritelmi nijakym sposobom situaciu pre pasazierov nemeni. V pripade ze pasazieri chcu ziskat lepsie zabezpecenie svojej investicie do letenky, odporucame zakupit ju prostrednictvom kreditnej karty. 23.6.2009 13:15
OTÁZKA: Koupila jsem si letenky SkyEurope na lety, které se mají realizovat v polovině a koncem září 2009. Uskuteční Vaše společnost v září lety na již prodané letenky? Eva
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Spominane lety mame v nasom letovom poriadku a budeme sa tesit, ked Vas budeme moct privitat na palube. 23.6.2009 13:16
OTÁZKA: Dobrý den, chci se Vás zeptat,zda se mám obávat odletu z Prahy do Splitu 21.7.09 Letenky mám už týden zabukované,zamluvený hotel a bojím se,abych někde nezůstala... Děkuji za odpověď a hezký den luciianka22
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Pevne verime, ze sa na palube SkyEurope Airlines budete citit pohodlne a myslime si, ze nie je dovod na obavu. 23.6.2009 13:18
OTÁZKA: Jaktože společnost Sky Europe tyto problémy nemohla předpovídat? Tomáš Kabát
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Predvidali sme ich, a snazili sa priniest investiciu do spolocnosti pocas viac ako jedneho roka. Zial, vzhladom na zhorsenu ekonomicku situaciu suvisiacu s ekonomickou krizou, sa nepodarilo investiciu do spolocnosti priniest a preto je teraz potrebna restrukturalizacia. 23.6.2009 13:21
OTÁZKA: V sobotu máme letieť z Bratislavy do Splitu. Zrejme by ste mi odpovedali, že sa nemáme obávať a že poletíte. Môžem sa však na prísľub spoľahnúť? (viď Orly) dana
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Nemusite sa obavat 23.6.2009 13:22
OTÁZKA: Jak dlouho trvá soudní bankrotová ochrana? Při ochraně bude garantován provoz dle aktuálního platného letového řádu? Jiří
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Slovenska legislativa je v tomto pripade pomerne flexibilna a ochrana moze byt poskytnuta az na obdobie devat a pol mesiaca, my by sme radi vyuzili co najkratsi mozny cas, pochopitelne. SkyEurope Airlines nadalej bez akehokolvek dopadu na komfort, plynulost a bezpecnost letovej prevadzky nadalej prevadzkovat vsetky lety v sulade s letnym letovym poriadkom tak pre pravidelnde ako aj chartrove lety. Restrukturalizacia je dobra sprava pre pasazierov, veritelov i zamestnancov. 23.6.2009 13:25
OTÁZKA: Jak se budou vracet další Vaši zákazníci např. čtvrtek 21:00 odlet Paříž? Věra F.
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Nasim lietadlom, kurz vychod:) 23.6.2009 13:26
OTÁZKA: Budete létat ještě do řijna? Jirka
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Planujeme lietat aj v septembri 23.6.2009 13:27
OTÁZKA: Piloti ani mechanici od zari lonskeho roku nedostavaji mzdy v plne vysi, coz se zakonite projevuje na urovni osobniho stresu. Kvuli bezpecnosti takovyto stres jednoznacne do kokpitu ani mezi mechaniky nepatri - proc takto firma hazarduje s bezpecnosti cestujicich? Jan VESELY
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: SkyEurope nikdy nekonali na ukor bezpecnosti, je to elementarne kriterium nasej prevadzky a mame prisne bezpecnostne predpisy, ktore su dosledne monitorovane. takto existuje zaruka, ze financne problemy sa v cockpite prejavit nemozu. v nasej spolocnosti pracuju vysoko profesionalni a zodpovedni zamestnanci, ktori za ziadnu cenu a za ziadnych okolnosti nehazarduju s bezpecnostou cestujucich a vysokou mierou zodpovednosti, ktoru maju. 23.6.2009 13:32
OTÁZKA: Dobry den, vcera jste vyhlisli ochranu pred veriteli a nasledne vam nepravem zabavili letadlo v Parizi, ma tento krok negativni dopad na prodej letenek? Kolik mate investoru, kteri projevuji i v teto situaci zajem? Dekuji Martin Martin
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: nezaznamenali sme ziadny negativny dopad na predaj leteniek, sme znepokojeni a podrobne vysetrujeme nelegalny postup parizskeho letiska Orly a podnikame vsetky pravne kroky na zjednanie napravy. Vsetci nasi pasazieri dotknuti nelegalnym postupom tretej strany budu nadstandardne odskodneni. 23.6.2009 13:35
OTÁZKA: Dobrý den, jsem matka dcery, která u Vás pracovala. Zatím ji dlužíte cca 70 - 80 tisíc korun. Kdy dostane své peníze od Vás zaplaceny? Děkuji za odpověď. Hedvika
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: v zmysle platneho pravneho poriadku budu vsetky pohladavky podliehat restrukturalizacnemu konaniu s cielom uspokojit vsetkych veritelov v najprijatelnejsej moznej miere. 23.6.2009 13:38
OTÁZKA: Dobrý den, máme koupené letenky na srpen a září, jaká je pravděpodobnost, že se tyto a další lety uskuteční? na jakou dobu máte schválenou ochranu před bankrotem a hrozí, že přijdete o další letadla? Děkuji za odp. Monika Kotneová
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: proces restrukturalizacie moze trvat az devat a pol mesiaca, hoci nasou snahou je uspesne uskutocnit restrukturalizaciu v najkratsom moznom case. prijali sme vsetky opatrenia potrebne na to, aby sme zamedzili akymkolvek problemom spojenym s flotilou. Na druhej strane, tak ako ziaden iny prepravca, nemozme zamedzit nelegalnym krokom tretich stran. Radi Vas privitame na nasej palube v septembri. 23.6.2009 13:44
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, kdy mi bude vrácena refundace, o kterou jsem požádala již v březnu tohoto roku, protože můj let byl zrušen. Nelíbí se mi, že mi nikdo nebyl schopen odpovědět, což považuji za neslušné a nekorektní jednání. Děkuji, Dana Dana
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: v pripade, ze ste zaznamenali problem v komunikacii s nasou spolocnostou, prijmite moje osobne ospravedlnenie. dovolujem si Vas ubezpecit, ze urobime vsetko co bude v nasich silach pre zlepsenie komunikacie s nasimi klientami a promptnejsie riesenie reklamacii. vyvinieme maximalne usilie na to, aby sme Vasu pohladavku v restrukturalizacnom konani uspokojili co najskor. 23.6.2009 13:49
OTÁZKA: Dobrý den, SKYE je pohodová a příjemná aerolinka, rád s nimi cestuji. Měli byste ještě více snížit náklady – zrušit nástupy z bran, umožnit odbavení on-line i pro cestující se zavazadlem a zavést poplatek za odbavení na přepážce. Jinak chápu, že to teď není jednudochý, držím palce Honza
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Dakujeme :-) 23.6.2009 13:49
OTÁZKA: Dobrý den, mám koupené letenky na konec září. Slyšela jsem, že o prázdninové lety se klienti nemají bát. Jak je to s těmi zářiovými? Bude nám v případě zrušení letu nabídnuta náhradní varianta nebo vráceny peníze? Děkuji za odpověď. Věra
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: budeme sa tesit na Vas na palube lietadla SkyEurope. V pripade, ze by doslo k akymkolvek zmenam vo vasom lete, budeme postupovat v zmysle platnych prepravnych podmienok a platneho pravneho poriadku. Momentalne nechystame ziadne zmeny v nasom letnom letovom poriadku. 23.6.2009 13:52
OTÁZKA: Jste kouzelníci. Mnoho let ve ztrátě a přesto žijete. Jak to děláte? glock
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: nie je lahke v dnesnej dobe prevadzkovat letecku spolocnost. skyeurope vsak tvori tim zanietenych profesionalov, ktory robi vsetko pre to, aby dokoncil celkovu reorganizaciu spolocnosti. zazracne formulky zial v tvrdom aerolinkovom biznise nefunguju..... 23.6.2009 13:57
OTÁZKA: Dobrý den. musím Vás pochválit letěl jsem s Vámi do říma a vše bylo perfektní - cena výborná - mrzelo by mne pokud byste krachli. Co podle Vás bude to pravé pro záchranu firmy? pepe
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Dakujeme:) verime, ze proces restrukturalizacie pod ochranou pred veritelmi nam pomoze posilnit financnu stabilitu spolocnosti a plne vyuzit atraktivnejsiu poziciu na pritiahnutie investicie, ktora urychli proces celkovej reorganizacie. 23.6.2009 13:59
OTÁZKA: dobry den, znama je sprava o zadrzani lietadla na francuzkom letisku, a chcel by som sa spytat, ci bol na vas majetok uvaleny exekucny prikaz, alebo na zaklade akeho prostriedku, je mozne zadrzat lietadlo ako majetok, dakujem maros
Šéf zkrachovalých aerolinek SkyEurope Nick Manoudakis. ODPOVĚĎ: Po dokladnom skumani vzniknutej situacie sme dospeli k zaveru, ze slo o protipravny krok zo strany parizskeho letiska Orly. Parizske letisko nema v rukach ziaden exekucny prikaz ani ine rozhodnutie, ktore by ho opravnovalo na zadrzanie lietadla. Lietadlo nebolo odbavene no ocakavame, ze v kratkom case bude opat lietat na linkach SkyEurope. Dakujem za Vase otazky, pekne popoludnie. 23.6.2009 14:04
zpět na osobnost