iDNES.cz

Ptejte se Karla Komárka

velikost textu:
vydáno 19.2.2004 11:05
OTÁZKA: Co přesně chystáte na blížící se valné hromadě CK Fischer? O kolik navýšíte základní jmění a jaký pak bude váš podíl? TV
ODPOVĚĎ: Valná hromada společnosti CK Fischer bude projednávat navýšení základního kapitálu. Smyslem je posílení finanční situace pro rozvoj společnosti. 19.2.2004 11:09
OTÁZKA: Dobrý den. Kdy (za jak dlouho) počítáte, že se vám investice do Fischera vrátí? Private Investor
ODPOVĚĎ: Správná otázka, očekáváme zhodnocení investice dvojím způsobem, růstem hodnoty firmy na trhu a dále dividendovým výnosem. Počítám a věřím, že v rozumné době několika let. 19.2.2004 11:11
OTÁZKA: Mluvil jset s panem Fischerem po jeho odchodu? Nebo krátce před ním? Zdůvodnil vám nějak, proč odchází? Kolin
ODPOVĚĎ: S panem Fischerem mluvíme pravidelně, hovořil jsem s ním před jeho rozhodnutím o odchodu z funkce i po. Bylo to jeho osobní rozhodnutí, nyní jsme ve velmi dobrém obchodním kontaktu. 19.2.2004 11:13
OTÁZKA: Hodláte si i nadále ponechat všechna tři letadla CK Fischer? MN
ODPOVĚĎ: Letadla si hodláme ponechat a letecký park i rozšiřovat ekonomicky rozumným způsobem.Předpokládáme zachování dobrých služeb letecké společnosti Fischer Air pro CKF. 19.2.2004 11:15
OTÁZKA: Dobrý den, jaké změny lze očekávat v servisu a kvalitě služeb CK? U koho má CK pojištění proti úpadku? Petr
ODPOVĚĎ: Připravujeme celou řadu novinek jak v oblasti produktů, destinací a cílených skupin klientů. Některé z nich jako Fischer News, nové katalogy atd. jsou již postupně představovány. Chceme uspokojit celou škálu našich klientů perfektním servisem a přístupem všech spolupracovníků. 19.2.2004 11:18
OTÁZKA: Kam se letos chystáte na dovolenou? A pojedete s Fischerem? Malina
ODPOVĚĎ: Určitě alespoň jednou v letošním roce navštívím Kanárské ostrovy či Mallorcu s CKF. 19.2.2004 11:19
OTÁZKA: Myslíte si, že se CK Fischer dostane opět na výsluní? Myslím, že po loňských problémech hodně utrpěla.... aaa
ODPOVĚĎ: Jsem pevně přesvědčen že společnost CK Fischer svou kvalitou služeb a zejména novými produkty a servisem nastaví nové a zajímavější možnosti cestování. 19.2.2004 11:21
OTÁZKA: Pane inženýre, mám před sebou MF a dívám se na obrázek nového generální ředitele, srovnávám s charismatickým panem Fischerem a je mi jasné, že slavná léta této cestovky jsou nenávratně pryč. Víte, když vyjíždíme na dovolenou, kupujeme si také iluze a to je něco jiného než kubický metr plynu, či elektrozboží,nemyslíte? Vávrová
ODPOVĚĎ: My chceme kromě charismatického vzhledu nabídnout našim klientům hlavně špičkovou úroveň dovolené. 19.2.2004 11:22
OTÁZKA: Jak nesete vy odchod pana Fischera z CK? Neuvažujete po odchodu pana Fischera o přejmenování společnosti? Bylo by to příhodné...nabízí se například CK Komárek Martinnn
ODPOVĚĎ: V žádném případě neuvažuji o přejmenování společnosti. V tom dobrém co p.Fischer vytvořil hodláme pokračovat a rozvinout tuto značku dále. 19.2.2004 11:24
OTÁZKA: Jaký je Váš podnikatelský záměr s CK Fischer? Budete expandovat nebo omezovat nabídku a služby? Josef
ODPOVĚĎ: Každé dva měsíce chceme přinést na trh nějakou novinku v oblastí produktů, destinací, nebo služeb. Dlouhodobě hodláme expandovat na další trhy. 19.2.2004 11:26
OTÁZKA: Jak hodnotíte veletrh Holiday World, který před pár dny skončil? Zuzana
ODPOVĚĎ: Velmi dobře, byl jsem velmi potěšen úspěchem stánku CKF a počtem téměř 20 tisíc návštěvníků, děkuji. Doufám, že se spolu s Leošem Marešem a dalšími se naši klienti dobře bavili. 19.2.2004 11:27
OTÁZKA: Dobry den, chtela jsem se zeptat, jestli uz vite jake budou letosni "prazdninove" hity? Kam budou chtit lide nejvice cestovat? A budete tomuto trendu prizpusobovat nabidku CK Fischer? paja
ODPOVĚĎ: Připravujeme několik velkých překvapení, které budou uvedeny v našich Fischer News. Pozorně sledujte. 19.2.2004 11:29
OTÁZKA: Dobrý den pane Komárku, mám dotaz. Neuvažujete o zlepšení péče o stávající letité klienty ? Již 9 let já a moje rodina využíváme CK Fischer, většinou 2 x do roka a ještě jsem se nesetkala s tím, že např. mám nějaké věrnostní výhody či když přijdu na přepážku objednat si zájezd, tak musím znovu a znovu opět poskytovat své osobní údaje, neboť v systému nejsou k dispozici ? Nezáleží na letitých zákaznících nebo již vyvíjíte nějaké věrnostní programy ? Děkuji. Martina Martina
ODPOVĚĎ: Nejdříve Vám chci poděkovat za Vaši věrnost CKF. Nový tým pracovníků vytváří databázi klientů, určitě se velmi změní přístup a také věrnostní výhody pro stálé klienty. 19.2.2004 11:31
OTÁZKA: Podílíte se i Vy sám osobně na rozvoji CK ? Případně jak ? Aleš
ODPOVĚĎ: Komunikuji se zástupci představenstva pravidelně a spolupracuji na koncepci rozvoje CKF. 19.2.2004 11:32
OTÁZKA: Pane Komárek, myslíte si, že by Fischer mohl nabídnout nějaké slevy např. pro studenty? Možná to není dobrý nápad, ale udělat nějaké speciální nabídky by možná stálo za to. Díky Petr Petr
ODPOVĚĎ: Děkuji za dobrý podnět, určitě se jím budeme zabývat. Již pracujeme na adresných nabídkách a podpůrných probramech a slevách pro jednotlivé skupiny klientů. 19.2.2004 11:34
OTÁZKA: V kterých oblastech zejména chcete snižovat nákladovost CK Fischer? Kamil
ODPOVĚĎ: Chceme dosahovat lepších cen u našich dodavatelů, hotelů a služeb. Na druhou stranu chceme získat i služby nadstandartní, což přinese zajisté potřebu i investic. 19.2.2004 11:35
OTÁZKA: Co bude s Fischerovými hotely, časopisem Sezona, nakladatelstvím, atd. Myslíte si, že se může v tomto oboru znovu vyšplhat k vrcholu nebo je, jak řekl ředitel Čedoku z obchodního hlediska mrtvý. RR
ODPOVĚĎ: Časopis Sezona a další necestovní aktivity jsou v majetku pana Fischera, nemyslím si že jsou mrtvé a přeji p.Fischerovi hodně úspěchů. 19.2.2004 11:37
OTÁZKA: Ještě k mé otázce o pojištění - u koho prosím máte pojištění proti úpadku? Děkuji za info. Petr
ODPOVĚĎ: CK Fischer má uzavřeno pojištění u pojišťovny Generali a nový akcionář je zárukou plné finanční stability. 19.2.2004 11:41
OTÁZKA: Dobry den, nekolikrat jsem s CKF na dovolene byla a byla jsem moc spokojena. Je mozne, ze odchod Vaclava Fischera negativne ovlivni nabizene sluzby nebo dojde k pripadnemu zdrazeni zajezdu od CKF? Martina
ODPOVĚĎ: Jsem přesvědčen, že budete i nadále velmi spokojena. Věřím, že Vás osloví také naše nové nabídky. 19.2.2004 11:42
OTÁZKA: Proč jste rozšířil svoje podnikání i do oblasti cestovního ruchu. Považujete investici v CK Fischer za střednědobě efektivní? Pokud ano, kdy čekáte návratnost? Kamil J.
ODPOVĚĎ: Domnívám se, že oblast cestovního ruchu v sobě skrývá velký potenciál a umožní nám vytvářet hezké podnikání spojené s dobrou službou pro klienty. 19.2.2004 11:44
OTÁZKA: Zajímalo by mě, jak je v současné době řízena společnost CK Fischer po Vašem vstupu, resp. jaká je role pana Jelínka a do jaké míry se angažujete Vy osobně, popř. Vaši kolegové. Petr Soukup
ODPOVĚĎ: Pan Jelínek je velmi schopný profesionál, jenž obstál v tvrdé zahraniční konkurenci svou pílí a přístupem k marketingu. Také všichni ostatní spolupracovníci tvoří velmi dobrý tým. 19.2.2004 11:46
OTÁZKA: Neuvažujete o uvedení Fischera na burzu? František Kalina
ODPOVĚĎ: Společnost Fischer se svou značkou a oblastí podnikání je bezpochyby společností, jenž by se případně mohla v budoucnosti na burze obchodovat. V současné době a vzhledem k velikosti společnosti o tom neuvažuji. 19.2.2004 11:48
OTÁZKA: Můžete popsat nějaký konkrétní spor, který nastal mezi Vámi (panem Jelínkem) a panem Fischerem a který pana Fischera přiměl k odchodu. Takové ty řeči o "odlišném pohledu na styl řízení" mnoho neřeknou... Děkuji. martínek
ODPOVĚĎ: Nevím osobně o žádném sporu mezi p.Jelínkem a panem Fischerem. Náš způsob řízení je kolektivní, vycházející ze standardních principů řízení společností s pravomocemi a také zodpovědností vůči akcionářům a klientům. 19.2.2004 11:50
OTÁZKA: Jakým způsobem si vybíráte spolupracovníky? Martin B.
ODPOVĚĎ: Snažíme se především sázet a vychovávat své vlastní spolupracovníky, nicméně expanze společností v jiných oblastech činností nás přiměla vyhledávání kolegů dalšími způsoby, osobní kontakt, agentury, doporučení atd. 19.2.2004 11:53
OTÁZKA: Dobrý den! Několik let jsem se pohyboval v cestovním ruchu. Vaše CK, Čedok, Firo Tour atd. byly mými zaměstnavateli či velmi dobře znám poměry v nich panující. Z toho vychází můj dotaz: Proč jsou platy vašich zaměstnanců, a to nejen delegátů, ale také v administrativním sektoru, v porovnání s výše jmenovanými (a nejen s nimi!) nejnižší? Jste nejlepší cestovka na trhu,nebylo by na místě adekvátní odměňování vašich zaměstnanců?Děkuji a přeji hodně úspěchů. BTW - nejlepší máte destinace mimo Evropu! franzie
ODPOVĚĎ: Nevím, jak byly v minulosti platy nastaveny, nicméně náš přístup je založen na poměru výkonu pracovníka a jeho odměny. Budou zaměstnaci s vyššími platy, ale také s nižšími, především záleží na nich. 19.2.2004 11:55
OTÁZKA: Pan Fischer hodně propagoval Kanárské ostrovy - hodláte se v budoucnu také "specializovat" na nějakou zemi či kontitent? Eva
ODPOVĚĎ: Budeme pokračovat ve všech úspešných destinacích a doplníme je novými. 19.2.2004 11:56
OTÁZKA: Dobry den, mel bych pro Vas zajimavy tip - jedna se o investici do ceske softverove firmy. Investice je v radove v milionech, vynosy do dvou let v desitkach milionu. Co kdybych Vas pozval na obed a vse s Vami probral? Vladimír
ODPOVĚĎ: Děkuji za Vaši nabídku, obraťte se na naše profesionály ve společnosti Atlantik finanční trhy, oddělení corporate Finance. 19.2.2004 11:58
OTÁZKA: Uvažujete o dalších investicích do turistického průmyslu, například hotelů? MN
ODPOVĚĎ: Zvažujeme všechny možnosti rozvoje CKF, zejména vstup na další trhy. 19.2.2004 11:59
OTÁZKA: Bude Vaše expanze v Česku pokračovat? Chcete se stát důstojným protihráčem skupin PPF, Penta či Istrokapitál? Igor
ODPOVĚĎ: Myslím, že naše společnost je dobrým a seriozním investorem s dlouhodobou perspektivou. Naše investiční politika je založena na vyhledávání a realizaci hodnotných projektů. 19.2.2004 12:02
zpět na osobnost