Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ptejte se Roberta Chvátala, marketingového ředitele RadioMobilu

velikost textu:
vydáno 7.11.2000 9:45

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 7. listopadu 2000 do 10:30

OTÁZKA: O kolik peněz od vás přišla fotbalová reprezentace, když remizovala na Maltě? Jaromír Sladký
ODPOVĚĎ: Partnerství s českou fotbalovou reprezentací je založeno na jednoduchém motivačním principu. "Nepostoupíš-nedostaneš". Jinými slovy, jedná se o relativně nízkou základní část a pak tvoří velkou část bonus za postup na Misatrovství světa v r. 2002 v Japonsku a Koreji. Následují bonusy za postup ze skupiny, do semifinále i do finále. Uvidíme. 7.11.2000 11:12
OTÁZKA: Kolik peněz měsíčně provoláte? Harry
ODPOVĚĎ: Relativně hodně ale je to hodně dáno tím, že jsem neustále v kontaktu s mými lidmi z Radiomobilu. Je to v drtivé většině o práci, protože v práci trávím 10 až 12 hodin denně. 7.11.2000 11:16
OTÁZKA: Pane rediteli, a) proc musim platit pri volani do sve schranky tech prvnich 15 vterin, ve kterych mi hlas oznamuje pocet novych zprav, ale take znovu a znovu opakuje jak zpravy smazat, potvrdit atd. Priznam se, ze me je neprijemne toto platit. b) Pocitate se slevnenim sazeb na EuroTel a Oskar(z Twistu 5,80 Kc a 6,80 Kc)? Uvital bych to. Jiri Benes
ODPOVĚĎ: Na tématu tarifikace vybírání záznamové služby pracujeme tak, aby si mohl zákazník vybrat. Co se týče sazeb na Et či Oskar, tak si myslím jsou stále výhodnější pro zákazníky Paeasu/Twistu, než je tomu naopak.Každopádně poměr výkon(tj. pokrytí, rozsah služeb, počet lidí na stejné síti) versus cena mluví jednoznačně ve prospěch Twistu. 7.11.2000 11:22
OTÁZKA: Vážený pane Chvátale, myslíte si, že je správné účtovat hovorné za přehrání úvodního vzkazu schránky, kdy volaný účastník není v dosahu sítě a volající s ním chce mluvit osobně a nechce mu nechat vzkaz. Připomínám, že pokud se někdo nachází mimo pokrytí může to být i vinou operátora. Poradil byste nám, jak se volající může této situace vyvarovat? Děkuji a přeji příjemný den. Jiří Mikule Jiří Mikule
ODPOVĚĎ: O budoucí možnosti volby jak tarifikovat hlasovou schránku jsem se již zminoval. Alterbnativou je napsat SMS. 7.11.2000 11:23
OTÁZKA: Dobrý den, využil jsem nabídku na paušál s Nokií, kterou děláte s GE Capital Bank a je to velmi zajímavé získat telefon za takto výhodných podmínek. Co plánujete do budoucna? Je to trend? Standa
ODPOVĚĎ: řekl bych, že spolu SGE Capital vytváříme trend v demokratizaci sllužeb přímého bankovnictví. Odezva je velmi pozitivní a i GE Capital se snaží pečlivě tuto službu svýk zákazníkům (a své GSM bankovní menu na mobilu) vysvětlovat. 7.11.2000 11:25
OTÁZKA: Mám několik otázek: 1. Bude potřebná vyměna SIM karet pro novou volačku Paegasu 073. 2. Bude Paegas účtovat po sekundách, ale po všech ne až po první minutě. 3. Kdy bude Paegas nej zdarma nebo za 0,50 Kč a pro třeba až ctyři čísla. Peagasu zdar! Smot
ODPOVĚĎ: 1. Stávající zákazníci s předčíslími 0603, 0604 a 0605 nemusí spěchat s výměnou. Jejich čísla jim budou platit minimálně dalších 10 let. 2. Sekundové účtování stále analyzujeme. Konkurence ho také neuplatnuje a zdůraznuji, že ceny za GSM v CR jsou jedny z nejnižších v Evropě. 3. Odezvu a zkušenosti s naší unikátní službou NEJ vneustále vyhodnocujeme. Záleží na odezvě zákazníků. 7.11.2000 11:28
OTÁZKA: Předplacená karta Oskarta má dost levný telefonování. Kdy zareagujete. Paegas-Paegas 1 Kč za min. Oskárek
ODPOVĚĎ: Pokud vím Oskarta 1 Kč za Oskar-Oskar nemá. Je to něco nad 3Kč. Twist má NEJ po celý den, 24 hodin. A u Twistu se ekonomicky dovoláte 1,6 mil zákazníků v porovnání se 165.000. To je pádný argument. 7.11.2000 11:31
OTÁZKA: Co se stalo s telefonem Siemens M35i? Tomáš
ODPOVĚĎ: Budeme ho nadále nabízet. Je objednán a je o něho velký zájem. Se Siemensem jsou naše vztahy dobré a potřeby po nových Siemens telefonech jsme letos díky naší mezinárodní skupině T-Mobile International vykrývali lépe než konkurence. 7.11.2000 11:32
OTÁZKA: Kdy ukoncite konforntacni styl reklamy RadioMobil versus Eurotel. Nekdy je to smesne, nekdy je to k placi. Mnoho lidi jiste nezajimaji jen slova, ale ciny. V mnoha aspektech mate co dohanet. Kvalita pokryti, vypadavani hovoru, nerealizovane sliby nebo jen zcasti. Pokud si nejste vedom vyse uvdenych zkusenosti, pak se poptejte svych zakazniku, kterei nejen poslouchaji, ale i volaji. Anonym
ODPOVĚĎ: Souhlasím plně s vámi, že nemá smysl se upínat v komunikaci na "vytahováni si trika" a že je mnohem důležité zákazníkům nabízet kvalitní pokrytí, široké spektrum služeb a spolehlivý zákaznický servis. Když se podíváte na poslední kampan na Click , tak jednoznačně vyplývá, že Paegas Clicj jde svoji novou cestou a nesnáží se porovnávat či shazovat. To jsme zčásti dělali dříve, kdy jsme se za každou cenu snažili dostihnout našeho jediného konkurenta ET. Myslím, že se to podařilo a Paegas se ted snaží jít svou vlastí cenu. Ostatně - konkurence je dnes mnohem širší. Spíše se musím někdy pousmát nad tím, jak snadno se nechá ET "vycukat" (viz kampaně proti plnohodnotnému předplacenému 100% Roamingu, či vůči Twist NEJ). Myslím, že to nemají zapotřebí, ale to jej jejich problém. 7.11.2000 11:38
OTÁZKA: U mnoha světových operátorů je běžné, že se prvních několik vteřin spojení nezpoplatňuje. Běžně se mi stává, že s někým potřebuju opravdu mluvit, ne s jeho schránkou a tak trpělivě platím několik korun za každý pokus. Řeším to tak, že prostě nemám zapnutou hlasovou schránku, abych tím ušetřil peníze lidem, kteří mne shánějí. Teď sice vyděláváte na zbytečných spojeních do hlasové schránky, ale přicházíte o peníze za využívání schránky. Pro vás to možná není rozdíl, peníze jako peníze, pro mne je to však opruz, nemám hlasovou schránku a platím za nesmysly. farAo
ODPOVĚĎ: Můj závěr z tohoto on-line interview je takový, že vzhledem k počtu dotazů na téma tarifikace výběru záznamové služby, se posusíme uvedení těch již dříve zmíněných alternativ. Prvních několi vteřin zdarma věc neřeší. Nikdy nevíte, zda je člověk na příjmu či zda má zapnutou hlasovou schránku. 7.11.2000 11:42
OTÁZKA: Na jaře mi byl ukraden mobilní telefon Paegas Twist. Protože zloděj ani nevyměnil SIMM kartu bylo možné se na tento mobilní telefon ještě měsíc dovolat. Pokoušel jsem se získat pomoc u Radiomobilu, kde mi řekli, že mi může pomoci pouze oddělení právní, které však má tajné telefonní číslo, takže mi Radiomobil v žádném případě nepomůže, přestože příslušné technické prostředky má. Paní ještě neoficiálně připustila, že se Vaší firmě v podstatě krádež hodí , protože já si budu muset koupit nový přístroj. Nekoupil jsem si ho a nekoupím, dokud mě nepřesvědčíte, že Vaší snahou není pomáhat zlodějům. Myslíte si , že si ještě někdy budu u Vás moci mobilní telefon koupit ? Petr
ODPOVĚĎ: Myslím si, že si u nás mobilní telefon každopádně kopit budete moci. Připravujeme systém registrace našich předplacených zákazníků, kdy jim v případě odanonymění se nabídneme i možnost ponechat si své předplacené mobilní telefonní číslo a další výhody. 7.11.2000 11:46
OTÁZKA: v cervnu jsem byla v Recku. Operator mi sdelil, ze sms a hovory budu moci normalne prijimat. Opak byl pravdou. Mobil nenedal nic jineho, jen vyhledaval sit. Diky "dobrym" radam vasich operatoru jsem byla prakticky odrizla od civilizace. Jak je mozne, ze se podavaji tak spatne zpravy? Hanka
ODPOVĚĎ: Záleží na tom zda máte přeplacenou službu či standardní tarif. V případě standardního tarifu byste měla mít automaticky aktivovaný tzv.Holidaz Roaming. V případě Twistu a letošního července jste pravděpodobně neměla zaktivovaný roaming. To by ted mělo být již automatické. Můžete si zdarma zavolat na 4603 a zjistit váš aktuální status. 7.11.2000 11:50
OTÁZKA: Slyšel jsem, že pomocí jednoho dobíjecího kupónu Twist lze dobít najednou dvě SIM karty - udělali jste nějaká technická opatření proti této "věci", nebo jen prostě tomu raději nevěříte? Druhá otázka: dočkáme se kvalitnějšího zvuku a KDY? Kája
ODPOVĚĎ: Systém Twist by neměl umožnovat paralelní nabytí dvou účtú najednou s jedním dobíjecím kódem. Systém neustále moniturejeme, takže to není otázka "věření či nevěření". Co se týče kvalitnějšího zvuku, tak pokud máte na mysli EFR jako kodek řeči, tak ten uvést nezamýšlíme vzhledem k budoucímu nástupu nových technilogií v kodování řeči. 7.11.2000 18:26
OTÁZKA: Dobrý den, mám následující dotaz, v jakém stavu je v dnešní době rozšiřování Váší sítě, jedná se mi o to, že v dnešní době je spousta oblastí, kde oba Vaši konkurenti signál mají a Vaše společnost ne (oblast HK,cca 20 km západně od Smiřic). Druhý dotaz nešlo by udělat "něco" s účtováním odeslaných SMS přes TWIST kartu? Myslím tím zkrátit dobu odúčtování. Děkuji za odpovědi. Dušan P. z HK
ODPOVĚĎ: Již jsem se zminoval, že naše pokrytí kvantitativně i kvalitativně budeme rozšiřovat. Otázku Smiřic u Hradce Králové předám kolegům z úseku plánování sítě. Na kratším zaúčtovávání odeslaných SMS pracujeme. Bude to v příštím roce. 7.11.2000 18:27
OTÁZKA: Jak je to s UMTS? Když dejme tomu zaplatíte za licenci 5 miliard (to je přibližná částka, kterou odvádíte státu za rok na daních), můžete si to napsat do nákladů = ten rok státu neodvedete nic a licenci máte v podstatě zadarmo.... Víte o tom něco? Kuťas
ODPOVĚĎ: Poplatek za licenci je chápán jako investice, tzn. že tuto nákladovou položku bychom měli odepisovat několik let. Jinými slovy, licenci nemáme vůbec zadarmo, ale tvrdě za ni platíme státu. Co se týče těch 5 miliard, tak je to nepravda, nebot vzhledem k výši investic jsme zatím státu na daních ročně 5 miliard nikdy neplatili. Stačí se podívat do naší výroční zprávy. 7.11.2000 18:28

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.