Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ptejte se šéfa eBanky Radka Lašáka

velikost textu:
vydáno 31.10.2002 11:52

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 31. října 2002 do 12:40

OTÁZKA: Proč mám platit za to, že u vás můžu čerpat úvěr (osobní úvěrová linka)? Každý měsíc platím poplatek za nevyužitý úvěrový rámec. Myslím, že jste jediní, kdo chce za tuto službu peníze takovýmto způsobem. Petr
ODPOVĚĎ: Přehodnotíme. 31.10.2002 12:38
OTÁZKA: Dobrý den, pamatuji si Vás z volejbalového turnaje Komerční banky v Ústí nad Labem. Byli jste slepený tým spíše z rádoby osobností než super hráčů, ale i přesto vám to šlo a porazili jste nás. Věnujete si i nadále volejbalu či jinému sportu ? Jako zaměstnanec KB jsem velice oceňoval sportovní akce pro zaměstnance. Přeji hodně úspěchů vám i vaší kampeličce. PJ
ODPOVĚĎ: Nejsme kampelička, jsme banka. Mám rád více sportů, jsem soutěživý typ a vždycky chci vyhrát. 31.10.2002 12:39
OTÁZKA: Myslíte si, že Česká pojišťovna je dlouhodobý strategický partner nebo vás čeká časem prodej nějakému velkému západnímu finančnímu domu? ???
ODPOVĚĎ: Je to opět otázka spíše na akcionáře. Z mého pohledu se ČP chová jako dlouhodobý strategický investor a mým cílem je dokázat, že její investice do eBanky je dlouhodobě správným rozhodnutím. 31.10.2002 12:41
OTÁZKA: Dobrý den, eBanka jako jedna z mála umoňuje přístup k internetovému bankovnictví i z jiných prohlížečů a operačních systémů než těch od Microsoftu. Je to ůmysl nebo náhoda a hodláte v tom pokračovat? Děkuji. Jiří Václavovič
ODPOVĚĎ: Je to úmysl, budeme v tom pokračovat. 31.10.2002 12:41
OTÁZKA: Při pohledu na bilanční sumu eBanky je každému jasné, proč jste tak drazí. Velký nepoměr mezi úvěry a vklady (ve prospěch vkladů) způsobuje, že jste převážně živi z poplatků. Kdy už tedy začnete poskytovat korporátním klientům úvěry, abychom tak mohli očekávat (možná jsem naivní) zmírnění poplatkové politiky? Jiří
ODPOVĚĎ: Musím přesvědčit i korporátní klienty, že eBanka standardně poskytuje i úvěry, aby ji nevnímali pouze jako transakční banku.Pracuji na tom, nabídka úvěrů je zcela standardní. 31.10.2002 12:43
OTÁZKA: Proč přetahujete bývalé zaměstnance KB ? Sociální výpomoc kamarádům ? Díky Radek Novotný Radek Novotný
ODPOVĚĎ: Opakuji, mám zájem o nejlepší lidi z trhu, ať jsou odkudkoli. Třeba i z KB. 31.10.2002 12:44
OTÁZKA: Dobrý den, hrával jste u nás v Kralupech fotbalový turnaj KB. Nevíte kontakt na pana Hurycha, který byl také spolupořadatelam. Děkuji za odpověď. Roman
ODPOVĚĎ: Vím, ale musím respektovat jeho soukromí. 31.10.2002 12:45
OTÁZKA: V červenci letošního roku byl zneužit můj účet vedený u eBanky (pachatel převedl z účtu peníze na jiný účet bez mého vědomí a obešel údajně dokonalé jištění eBanky). Podala jsem trestní oznámení, peníze mně sice byly vráceny, ale vedení eBanky neuznalo za nutné podat vysvětlení, natož omluvu. Jakou mají Vaši klienti jistotu, že nebudou vyslýcháni a ponižováni jako jsem byla já a že jim peníze z účtu někdo neukradne? Děkuji předem za odpověď. ing. Zdenka Dufková
ODPOVĚĎ: Jsme rádi, že Vám nebyla způsobena škoda, což ukazuje na kvalitu našeho zabezpečení. Budu Vás osobně kontaktovat. 31.10.2002 12:46
OTÁZKA: Proč cizinci s trvalym pobytem ( a jsou klienti vaše banky ) nemohou použivat služby Osobní uvěrové linky ( nebo uvěr obecně ) ? dekuji email hai@kite.cz hai
ODPOVĚĎ: Nevím, popracuji na tom. 31.10.2002 12:47
OTÁZKA: Dobry den, byl jsem s eBankou vzdy velice spokojen. 1. Udrzi si svoji uroven prijemneho jednani s klientem a ochotneho personalu nebo se bude snazit stat dalsim bakovnim ustavem "pro sirokou verejnost"? 2. Vzdy mi hodne vadilo a vadi, ze je v zime na klientskych centrech velice pretopeno, personal banky sedi v halenkach a kosilich a pred nima se poti klienti, kteri vzhledem k nizke venkovni teplote musi vchazet v primerenem obleceni. Tepelna pohoda je tedy vztazena vyhradne k personalu a ne ke klientovi. Je to soucasti tlaku na klienty, aby pouzivali jen "virtualni" kanaly ve styku s bankou:-( a hodlate s tim neco podniknout? Pavel
ODPOVĚĎ: Díky za upozornění, budeme méně topit. Pro mě je zcela zásadní, aby naše služby byly poskytovány individuálně našim klientům. 31.10.2002 12:48
OTÁZKA: "Naše výhoda bude komplexnost služeb Finanční skupiny ČP. V této skupině jsou všechny finanční produkty. Tento potenciál musíme využít." "Asi bych se opakoval, bylo již uvedeno. Přesvědčím Vás, že přechodem k eBance jste neudělal chybu. Dejte mi půl roku času." Myslíte si, že za půl roku budu mít na svém účtu mimo jiné i přehled uzavřených pojistek s ČP? Tohle by bylo super. Jinak se zdá, že to s přístupem k lidu :o) myslíte upřímně, leč nechám se překvapit (do půl roku!). Držím Vám palce... TCPIP
ODPOVĚĎ: Díky. 31.10.2002 12:49
OTÁZKA: Dobrý den, bude možné někdy v budoucnu propojit životní pojištění u České pojišťovny s účtem v eBance? V tuto chvíli lze založit pouze smlouvu. Plánujete nějaké speciální úvěry na studium, po zahraničním vzoru? Děkuji Jirka Süss
ODPOVĚĎ: Pracujeme na tom, trochu to závisí na české legislativě, hledáme způsob propojení. add 2 Ano. 31.10.2002 12:50
OTÁZKA: Mate nejaky svuj zahranicni vzor? Jana
ODPOVĚĎ: Nemám jeden vyhraněný vzor, mým vzorem je anglosaský model bankovnictví založený na velmi aktivní nabídce bankovních služeb. Z hlediska výsledků je mým vzorem slovenská Tatra banka. 31.10.2002 12:51
OTÁZKA: Dobrý den, pane Lašáku, jsem dlouholetým klientem Vaší banky (takřka od jejího počátku) a nedávno mě poměrně rozohnila akce, kterou mi eBanka připravila a kterou nyní popíšu: - jako dlouholetý zákazník jsem uzavřel smlouvy s eBankou s tím, že při určitém vyšším zůstatku dojde k prominutí částky za vedení účtu - v letošním roce došlo prý ke zrušení této výhody o čemž jsem byl informován nepatřičným způsobem - pouhá zpráva v mém accountském mailovém boxu Poměrně jste mě naštvali neboť smlouvu jsem s Vámi podepsal s výše uvedenou podmínkou, která se nyní ruší. Ostatní bankovní domy nabízejí srovnatelné produkty mnohem levněji. Byl jsem takzvaným apoštolem eBanka a sám jsem přesvědčil minimálně 6 lidí z mého okruhu o kvalitách. Nyní se stávám spíše rukojmím. Co vy na to ? Jste přesvědčen, že Váš krok je správný ? Marcel Náhlovský
ODPOVĚĎ: Komunikace změny ceníku byla chybná. Omlouvám se. 31.10.2002 12:52
OTÁZKA: Myslíte si, že spojení s Českou pojišťovnou je šťastné? Pokud se nemýlím, tak ČP se už angažovala ve dvou bankách a nedopadlo to nejlépe... Skeptik
ODPOVĚĎ: Neznám detaily uvedených případů, nicméně jsou nesrovnatelné se současnou eBankou. Dokážu Vám to. 31.10.2002 12:54

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.