Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rádio zažalovalo deník kvůli názvu Impuls

  16:22aktualizováno  16:22
Spor mezi dvěma médii s názvem Impuls zřejmě vyřeší až soud. Majiteli licence celoplošného rádia Impuls se nelíbí, že firma Mediaprint & Kapa vydává stejnojmenný deník. Proto u Městského soudu v Praze podal žalobu na zadostiučinění, v níž žádá po novinách deset milionů korun.

Licenci na vysílání nejposlouchanějšího rádia vlastní firma Londa. Její jednatel Ivan Baťka uvedl, že pokud uspěje, podá další žalobu, tentokrát o náhradu škody, která má být ve stamilionech.

Nový deník Impuls zabral na venkově

Spolumajitel vydavatelství a distributora tisku Mediaprint a vydavatelství Impuls ČR Ivan Kaufmann nechce záležitost komentovat.

"Nechci se podílet na této reklamní kampani rádia Impuls," řekl. Pozastavil se také nad medializací kauzy.

Podle Londy vydavatel a distributor deníku klame používáním označení Impuls veřejnost, která si mylně spojuje nový deník se stejnojmenným rádiem.

Londa podala proti deníku Impuls, který začal vycházet na jaře, už dva návrhy na předběžné opatření.

Jeden směřoval proti vydávání deníku a druhý proti zápisu ochranné známky obsahující slovo Impuls. O prvním už soud rozhodl negativně, ale Londa se odvolala.

Autoři: ,


Témata: Rádio Impuls


Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.