Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


O2 prudce zdražila televizní programové balíčky, stěžují si lidé úřadu

  14:50aktualizováno  14:50
Český telekomunikační úřad bude řešit stížnosti stovek zákazníků společnosti O2 na zdražení tarifu některých televizních balíčků až na dvojnásobek. Firma se brání tím, že o změně tarifu své zákazníky informovala na faktuře, e-mailem nebo firemním časopisem a v případě, že nereagovali, také SMS. Informoval o tom ČRo Radiožurnál.

O2 si u soudu vymohla, že kabelové a satelitní firmy nesmějí programy neoprávněně šířící Ligu mistrů vysílat. | foto: Reuters

„Prověřujeme změnu v nabídce O2 TV z toho důvodu, že se nám nashromáždilo několik podnětů od lidí, kteří si na provedení této změny stěžují,“ řekl rozhlasu mluvčí Českého telekomunikačního úřadu Martin Drtina.

Společnost službu zákazníkovi změnit může, musí ho ale o jiné ceně nebo službě informovat. Rozhlas uvedl, že O2 skryla informaci do přílohy elektronického vyúčtování, což zákazníci vnímali spíš jako reklamní sdělení.

Místo fotbalu tma. Ligu mistrů smíte vidět jen u nás, vymohla si O2

O2 Radiožurnálu sdělila, že každý zákazník dostal informaci na faktuře a v e-mailu. „Pokud zákazník se změnou tarifu nesouhlasí, má možnost do 30 dnů od obdržení oznámení na faktuře službu O2 vypovědět, a to bez jakékoli sankce,“ uvedla společnost.

„Zákazníci, kteří na tyto informace vůbec nereagovali nebo na ně nemáme emailový kontakt, od nás navíc dostali časopis o O2 TV, ve které celou změnu tarifního portfolia znovu podrobně vysvětlujeme,“ uvedla. Dodala, že pokud zákazníci se změnou tarifu nesouhlasí, mají do 30 dnů od obdržení oznámení na faktuře možnost službu O2 TV vypovědět, a to bez jakékoli sankce. Cenové změny O2 TV zdůvodnila zjednodušením programové nabídky ze 47 tarifů a balíčků na tři tarify.

Expert: Tahanice o vysílání Ligy mistrů změní obchod s televizními právy

O2 si tento týden u soudu vymohla, že kabelové a satelitní firmy nesmějí programy neoprávněně šířící Ligu mistrů vysílat. Na Ligu mistrů má totiž v Česku práva pouze O2 a Česká televize.

Výsledek předběžného opatření Městského soudu v Praze pocítili ve středu večer například klienti satelitní televize Skylink, kteří chtěli jeden z duelů sledovat prostřednictvím veřejnoprávní slovenské televize. Místo zápasu se jim na obrazovce objevilo upozornění o zakódovaném pořadu (více čtěte zde).

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Nejžádanější benefit: pružná pracovní doba. Osvícené firmy na to slyší

Lidí bez práce je rekordně málo a zkrácené a flexibilní úvazky patří k nejžádanějším benefitům. Lidé si chtějí lépe řídit práci tak, aby jim ladila s rodinným...  celý článek

Smoothies jsou husté nápoje z rozmixovaného ovoce a zeleniny.
Lidé hledají nové cesty, jak investovat. Začínají půjčovat firmám

Ekonomice se daří a lidé hledají nové cesty, jak investovat. Peníze v bankách téměř nic nenesou, investice do akcií či komodit zase vyžadují spoustu času. V...  celý článek

(Ilustrační snímek)
V Evropě je přes 12 tisíc TV kanálů. Diváci se přesouvají na internet

Trh s digitálním video obsahem se čím dál víc tříští. V Evropě je už přes 12 tisíc služeb, které suplují klasické televizní vysílání nebo mu konkurují. To je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.