Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Realitka Re/Max mění šéfa. Vedení se ujme Hanuš Němeček

  10:13aktualizováno  10:13
Šéf největší realitní kanceláře v Česku Re/Max Vojtěch Krátký odešel z funkce. Nahradil ho Hanuš Němeček (31), který ve firmě dosud působil na pozici ředitele řízení kvality.

Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Krátký zůstává nadále akcionářem firmy a členem dozorčí rady, oznámila dnes společnost v tiskové zprávě.

Původem americká síť Re/Max vstoupila na český trh v roce 2005. Krátký sehrál v první fázi budování a rozvoje značky v Česku zásadní roli. Němeček dosud v Re/Maxu zastával pozici ředitele řízení kvality. Nadále bude odpovídat za oddělení řízení kvality a IT, nově přebírá také řízení prodejního oddělení společnosti.

Vlastním zakladatelem tuzemské části sítě je její současný prezident David Krajný.

Re/Max má v Česku aktuálně v různé fázi otevření 155 kanceláří, pracuje pro něj přes 1 200 makléřů. V Česku působí také další realitní sítě. Od loňského roku podniká v republice americká Century 21. Z původem domácích firem je na trhu aktivní například M&M reality holding, Mexx Reality nebo Sting.

Prostředí realitních kanceláří v ČR prochází podle odborníků zásadními změnami. Do popředí se začínají dostávat velké společnosti provozující síť poboček na základě franšízingu, které se spojují s menšími kancelářemi.

Franšízingové řetězce poskytují svou značku, znalosti a způsob podnikání druhým osobám, které jim pak odvádějí část zisku.

Autoři: ,


Témata: Holding, Podnikání, Zisk


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.