Modernizované vagóny s drážními potahy se objevují dokonce ve dvou provedeních: jeden potah používají České dráhy ve svých jednotkách Regionova, druhý je pak látkou používanou například při modernizacích rychlíkových vozů. Nechybí ani potisk s designem Českých drah.
"Je to provizorní řešení, dodavatel do šesti týdnů dodá definitivní čalounění a toto zmizí," řekl provozní ředitel RegioJetu Jiří Schmidt. "Šlo o dohodu s dodavatelem v situaci, kdy se katastrofálně prodloužila dodací lhůta potahové látky," vysvětlil Schmidt.
RegioJet má přitom vozy k dispozici už déle než rok, kdy je koupil od švýcarských drah. Opravu vozů zajišťovala společnost Legios, nově přejmenovaná na Industry Plant. Firma je v insolvenčním řízení, o její budoucnosti rozhodne Vrchní soud.
Drážní potahy ve vozech RegioJetu jsou o to pikantnější, že soukromý dopravce na státní České dráhy pravidelně útočí. České dráhy použití potahů s jejich designem nekomentovaly.
26. září 2011 svezl Regiojet první cestující:
26. září 2011 |