RegioJet se sice hned první den provozu potýkal se zpožděním a netopícími vozy, nástup soukromého dopravce však přinutil k výrazným změnám v servisu i slovenské státní dráhy.
Na problém s netopícími vozy RegioJetu si stěžovala řada cestujících především na firemním facebookovém profilu. Na tom samém místě však jiní zákazníci nového dopravce chválí. Žádný z vlaků RegioJetu v neděli nedorazil do cíle úplně včas. Spíše pozitivně pak vyznívají popisy prvního dne RegioJetu ve slovenských médiích.
„Jeden vůz nám vypadl, shodou okolností ten, který prošel právě modernizací a kompletní opravou. Cestující jsme přesunuli do jídelního vozu,“ řekl majitel RegioJetu Radim Jančura, který je přes nedostatky prvního dne provozu spokojený a v neděli sám stevardům pomáhal ve vlaku. „Zájem cestujících je. Na rozdíl od Česka si ale lidé nekupují příliš lístky dopředu přes internet, ale až na nádraží,“ říká Jančura.
Na trase mezi Bratislavou a Košicemi měla dosud monopol státní Železničná spoločnosť (ZSSK). Ta kvůli nástupu konkurence také výrazně změnila svoji nabídku.
S troškou nadsázky se dá říct, že se konkurenční boj přesouvá i na toalety. Zatímco RegioJet na Slovensku nasazuje stejně jako v Česku na záchody orchideje, ŽSSK přišla s úplně jiným modelem. Toaletu v jednom z vozů otapetovala obrázky lesa a z reproduktoru se line cvrlikání ptáků.
Firma totiž na tuto trasu nasadila vůz nové kategorie 1+. V praxi jde o vůz první třídy, firma ale namísto tří sedaček v jedné řadě používá jen dvě. Třetí nevymontovala, jen sedák přikryla odkládacím stolkem. Podobný model používají například někteří letečtí dopravci na evropských letech pro byznys třídu. K jízdenkám navíc firma přidala bezplatně vodu a noviny.