Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Nepřátelé transsexuálů a feministek zkrotnou u piva, radí ve spotu Heineken

  18:25aktualizováno  18:25
Namísto chuti se tentokrát rozhodl světový pivní gigant Heineken v nové reklamě zdůraznit sociální aspekt pití piva. Ukazuje ho jako nápoj, který boří předsudky. Formou sociálního experimentu udrží v konverzaci u baru dva lidi se zdánlivě nesmiřitelnými názory. Vyhraněné názory mají na feminismus, sexualitu nebo globální oteplování.

„Transgender je zvláštní. Nemůžeme takové věci chápat a rozumět jim,“ tvrdí jeden z účastníků experimentu. Další divákům vštěpuje přesvědčení, že feminismus je základem nenávisti k mužům. A třetí zase dává najevo víru, že globální oteplování nemá negativní dopad na životní prostředí.

Seriály iDNES.cz o reklamách

Partnery v diskusi jim jsou lidé opačného názoru. Páry musí společně řešit několik úkolů, předem však o sobě nic nevědí. Ani to, že partnerkami v diskusi jsou feministka nebo transsexuálka. Autoři to záměrně skrývají a tento fakt prozradí až později, když se schyluje ke konfliktu.

Nijak překvapivě právě tady hlavní roli přebírá pivo Heineken. Aktéři dostávají na výběr. Buď si otevřeně promluví u piva, nebo prostě odejdou. Volba je jednoznačná, ale opak by asi nikdo nečekal.

Autor:



Nejčtenější

Válka o prodavačky pokračuje. Nástupní mzda v Lidlu bude 28 tisíc

Nová prodejna v Berouně se otevře v následujících týdnech.

Diskonty Lidl v Česku zvýší od března nástupní mzdu pokladních a prodavaček na 28 tisíc korun, tedy o pětinu. V Praze a...

Fronty i na půl hodiny. Kaufland má málo pokladních, lidé si stěžují

(Ilustrační snímek)

V Kauflandu na pražském Bohdalci je 25 pokladen, v posledních dnech je však běžné, že fungují jen čtyři. Nakupujících...



Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi

(Ilustrační snímek)

V Německu za poslední rok výrazně klesl prodej nových naftových aut, ceny těch ojetých šly znatelně dolů. Vývoj souvisí...

Prodávat kostku másla za 90 korun byla zlotřilost, říká majitel Madety

Předseda představenstva a generální ředitel Madeta a. s. Milan Teplý.

Majiteli českobudějovické Madety Milanu Teplému sice bude příští rok v březnu 70 let, ale podnik stále řídí pevnou...

Bílý prášek není z mléka. Místo sušené smetany si do kávy sypete chemii

Sypaná smetana do kávy

Lidé, kteří si do kávy sypou instantní smetanu, by se měli mít na pozoru. Coffee creamer, bělidlo do kávy, instantní...

Další z rubriky

ČEZ udělal tečku za Bulharskem. Prodal všechen majetek

Sídlo energetické firmy ČEZ v Sofii (4. března 2013)

ČEZ po 14 letech definitivně opouští bulharský trh. Dohodl se na prodeji sedmi společností, které například prodávají a...

Jednat s českými řetězci je nejtěžší. Regulace nepomohla, říká šéf Mattoni

Alessandro Pasquale, CEO Karlovarských minerálních vod, rozhovor eko MFD.

Alessandro Pasquale má za sebou rok jednání, který skončil podpisem více než dvaceti smluv. Král českého trhu minerálek...

Pět tisíc dolarů na ruku a sbohem. Amazon se zbavuje lidí bez motivace

Pracovníkům ve skladu Amazon se v USA důsledně říká „associates“, tedy...

Nestandardní cestou jde americký Amazon při propouštění zaměstnanců bez motivace. Svému personálu předložil „nabídku“,...

Najdete na iDNES.cz