Nepřátelé transsexuálů a feministek zkrotnou u piva, radí ve spotu Heineken

  18:25aktualizováno  18:25
Namísto chuti se tentokrát rozhodl světový pivní gigant Heineken v nové reklamě zdůraznit sociální aspekt pití piva. Ukazuje ho jako nápoj, který boří předsudky. Formou sociálního experimentu udrží v konverzaci u baru dva lidi se zdánlivě nesmiřitelnými názory. Vyhraněné názory mají na feminismus, sexualitu nebo globální oteplování.

„Transgender je zvláštní. Nemůžeme takové věci chápat a rozumět jim,“ tvrdí jeden z účastníků experimentu. Další divákům vštěpuje přesvědčení, že feminismus je základem nenávisti k mužům. A třetí zase dává najevo víru, že globální oteplování nemá negativní dopad na životní prostředí.

Seriály iDNES.cz o reklamách

Partnery v diskusi jim jsou lidé opačného názoru. Páry musí společně řešit několik úkolů, předem však o sobě nic nevědí. Ani to, že partnerkami v diskusi jsou feministka nebo transsexuálka. Autoři to záměrně skrývají a tento fakt prozradí až později, když se schyluje ke konfliktu.

Nijak překvapivě právě tady hlavní roli přebírá pivo Heineken. Aktéři dostávají na výběr. Buď si otevřeně promluví u piva, nebo prostě odejdou. Volba je jednoznačná, ale opak by asi nikdo nečekal.

Autor:

Nejčtenější

Dráhy nevědí, co s historickými vlaky. Prodělávají jim 40 milionů ročně

Lokomotiva řady 750.356 přezdívaná Brejlovec je jednou z těch, kterou chtějí...

Na ministerstvech dopravy a kultury vzniká plán na záchranu parních lokomotiv a dalších historických vozidel, o které...

Obchody si akcemi Black Friday utahují smyčku kolem krku, říká odborník

Black Friday

Od pondělí 19. listopadu začnou u některých obchodníků výprodeje na tzv. Černý pátek. Řada e-shopů však ve snaze zvýšit...

Cigarety bez dýmu. Firma láká Čechy na zahřívaný tabák, lékařka varuje

Americká společnost Philip Morris představila novou generaci zahřívaných...

Společnost Philip Morris ČR v úterý představila novou generaci zahřívaných cigaret bez kouře iQOS 3. Vedle ní přišla i...

Zemřel majitel výrobce optiky Meopta. Přezdívalo se mu přerovský Baťa

Úspěšný byznysmen Čechoameričan Paul Rausnitz, který v 90. letech zachránil...

V neděli zemřel podnikatel a válečný veterán Paul Rausnitz, který ze dna přivedl ke globálnímu úspěchu výrobce...

Pošta měří, jak se její zaměstnanci při práci „zapotí“

Měření fyzické zátěže zaměstnanců České pošty

Pošťáci se baví. Česká pošta svým zaměstnancům měří, jak se za směnu fyzicky namáhají. Letos za to utratila téměř půl...

Další z rubriky

Facebook si údajně objednal nenávistné články, měl tak odvádět pozornost

Ilustrační snímek

Sociální síť Facebook si podle deníku The New York Times najala PR firmu, která měla za úkol pomocí článků na internetu...

Česká mise v Šanghaji: dohody v Číně uzavře PPF i průmyslník Strnad

Panorama Pudongu v roce 2013

Při pohledu na prezidenta Miloše Zemana hrajícího na piano by se mohlo zdát, že česká delegace přijela do Šanghaje za...

ČEZ vydělal za tři čtvrtletí 9,1 miliardy. Meziročně o téměř polovinu méně

Ilustrační snímek - polostátní energetická firma ČEZ.

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ klesl za první tři čtvrtletí letošního roku meziročně o 45 procent na 9,1...

Najdete na iDNES.cz