„Transgender je zvláštní. Nemůžeme takové věci chápat a rozumět jim,“ tvrdí jeden z účastníků experimentu. Další divákům vštěpuje přesvědčení, že feminismus je základem nenávisti k mužům. A třetí zase dává najevo víru, že globální oteplování nemá negativní dopad na životní prostředí.
Seriály iDNES.cz o reklamách |
Partnery v diskusi jim jsou lidé opačného názoru. Páry musí společně řešit několik úkolů, předem však o sobě nic nevědí. Ani to, že partnerkami v diskusi jsou feministka nebo transsexuálka. Autoři to záměrně skrývají a tento fakt prozradí až později, když se schyluje ke konfliktu.
Nijak překvapivě právě tady hlavní roli přebírá pivo Heineken. Aktéři dostávají na výběr. Buď si otevřeně promluví u piva, nebo prostě odejdou. Volba je jednoznačná, ale opak by asi nikdo nečekal.