Nepřátelé transsexuálů a feministek zkrotnou u piva, radí ve spotu Heineken

  • 15
Namísto chuti se tentokrát rozhodl světový pivní gigant Heineken v nové reklamě zdůraznit sociální aspekt pití piva. Ukazuje ho jako nápoj, který boří předsudky. Formou sociálního experimentu udrží v konverzaci u baru dva lidi se zdánlivě nesmiřitelnými názory. Vyhraněné názory mají na feminismus, sexualitu nebo globální oteplování.

„Transgender je zvláštní. Nemůžeme takové věci chápat a rozumět jim,“ tvrdí jeden z účastníků experimentu. Další divákům vštěpuje přesvědčení, že feminismus je základem nenávisti k mužům. A třetí zase dává najevo víru, že globální oteplování nemá negativní dopad na životní prostředí.

Seriály iDNES.cz o reklamách

Partnery v diskusi jim jsou lidé opačného názoru. Páry musí společně řešit několik úkolů, předem však o sobě nic nevědí. Ani to, že partnerkami v diskusi jsou feministka nebo transsexuálka. Autoři to záměrně skrývají a tento fakt prozradí až později, když se schyluje ke konfliktu.

Nijak překvapivě právě tady hlavní roli přebírá pivo Heineken. Aktéři dostávají na výběr. Buď si otevřeně promluví u piva, nebo prostě odejdou. Volba je jednoznačná, ale opak by asi nikdo nečekal.