Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na Camel podle výrobce

aktualizováno 
-
Nová evropská kampaň na značku Camel je založena na zobrazení klasických kuřáckých situací a její název "Tips" neboli "Tipy" či, chceteli, "Dobré rady", je velmi výstižný. Všechny scény a slogany v kampani jsou založeny na reálných situacích, do nichž se kuřák dostává nebo eventuálně může dostat. Značka je zobrazena humornou formou prostřednictvím svého symbolu ikony velblouda. Ve většině případů jsou situace v jednotlivých scénách pouze nastíněny a kuřák si může sám, na základě vlastních zkušeností, domýšlet konec příběhu či předcházející děj. Úspěch kampaně spočívá v tom, že kuřáci jednotlivé situace velmi dobře znají a pokračování příběhů probíhá v jejich fantazii. Měla by být v podstatě vtipným poučením, co lze a nelze, co se má a co nemá s cigaretou Camel dělat v podobných situacích. Úspěch kampaně u zákazníků v celé Evropě spočívá především v množství vtipných scén a ve způsobu nadhledu, který značka používá. Podle průzkumů nová reklama na Camel vyhovuje většině zákazníků proto, že jsou již unaveni reklamou typu "Konzumuj tento výrobek a budeš stejně skvělý jako hrdinové této reklamy...". Kampaň "Tips" je jim naopak sympatická, na nic si nehraje, nepůsobí násilně, výrobek jim nevnucuje. Na rozdíl od jiných reklamních kampaní přináší zákazníkům něco navíc v podobě "dobré rady", a přitom jim nechává prostor pro vlastní myšlení, představivost, fantazii a rozhodování.
Autor:


Témata: Test iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Test dvojí kvality potravin, které provedlo slovenské ministerstvo zemědělství.
PŘEHLEDNĚ: Slováci zjistili u poloviny potravin výrazné rozdíly v kvalitě

Slovenské ministerstvo zemědělství už podruhé otestovalo rozdíly v kvalitě potravin. Druhý test prokázal u téměř poloviny zkoumaných potravinářských výrobků...  celý článek

Premiér Bohuslav Sobotka na tiskové konferenci po jednání tripartity 17....
Řešení dvojí kvality potravin si žádá revizi směrnice EU, prohlásil Sobotka

Řešení problému dvojí kvality zboží v zemích evropské osmadvacítky podle českého premiéra Bohuslava Sobotky vyžaduje revizi unijní směrnice o nekalých...  celý článek

košík, ilustrační foto
Velké srovnání nákupů: Česko nejdražší, Polsko levné, Německo kvalitní

Redaktoři deníku MF DNES se vydali nakupovat do sousedních zemí, aby porovnali ceny a složení potravin a drogerie. Výsledek testu ukázal, že pokud chcete...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.