Reklama na Camel podle výrobce

-
Nová evropská kampaň na značku Camel je založena na zobrazení klasických kuřáckých situací a její název "Tips" neboli "Tipy" či, chceteli, "Dobré rady", je velmi výstižný. Všechny scény a slogany v kampani jsou založeny na reálných situacích, do nichž se kuřák dostává nebo eventuálně může dostat. Značka je zobrazena humornou formou prostřednictvím svého symbolu ikony velblouda. Ve většině případů jsou situace v jednotlivých scénách pouze nastíněny a kuřák si může sám, na základě vlastních zkušeností, domýšlet konec příběhu či předcházející děj. Úspěch kampaně spočívá v tom, že kuřáci jednotlivé situace velmi dobře znají a pokračování příběhů probíhá v jejich fantazii. Měla by být v podstatě vtipným poučením, co lze a nelze, co se má a co nemá s cigaretou Camel dělat v podobných situacích. Úspěch kampaně u zákazníků v celé Evropě spočívá především v množství vtipných scén a ve způsobu nadhledu, který značka používá. Podle průzkumů nová reklama na Camel vyhovuje většině zákazníků proto, že jsou již unaveni reklamou typu "Konzumuj tento výrobek a budeš stejně skvělý jako hrdinové této reklamy...". Kampaň "Tips" je jim naopak sympatická, na nic si nehraje, nepůsobí násilně, výrobek jim nevnucuje. Na rozdíl od jiných reklamních kampaní přináší zákazníkům něco navíc v podobě "dobré rady", a přitom jim nechává prostor pro vlastní myšlení, představivost, fantazii a rozhodování.

Témata: Test iDNES.cz