Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pivo, křik a rozbíjení lahví o hlavu. Reklama přenesla lidi do Irska

  19:08aktualizováno  19:08
Virtuální brýle přenesou obyvatelé gruzínské metropole Tbilisi na chvíli do Irska. Když je o chvilku později sundají, nestačí se divit. Jsou na stejném místě, jen v irském pubu. S realitou si pohrál gruzínský pivovar, který takto propagoval svou značku Old Irish.

Povedený spot patří mezi zážitkové reklamy, kde se účinkující stávají součástí komunikace značky. Podobné spoty těží z překvapení, autentičnosti nebo z možností, které dávají technologie, jako v případě reklamy na pivo Old Irish.

K dokonalosti tento koncept před časem dotáhl Bud Light, který zatáhl do děje mladého Američana a nachystal si pro něj řadu překvapení. V sérii strojených náhod potkává mnoho celebrit a stává se součástí velké párty. Na jejím konci si zahraje stolní tenis s Arnoldem Schwarzeneggerem.

Seriál iDNES.cz Kultovní reklamy najdete zde

Reklama na gruzínský pivovar je jednodušší, ale výborně provedená. Lidé z ulice jsou přeneseni do irské hospody, přitom však neujdou ani pár kroků. Prostředkem k tomu jsou brýle na virtuální realitu. Třebaže reklama zjevně přiohnula realitu irských pubů (jak poznamenávají na internetu Irové, v tamních hospodách se skutečně nerozbíjejí flašky o hlavu), podle ohlasů spot sklízí úspěch.

„Tady to je překvapivě v Gruzii a samozřejmě s mnohem menším rozpočtem než Bud Light, ale uděláno je to výborně. Speciálně moment, kdy chlapíci v hospodě tak „zblbnou“ návštěvníka, že si rozbije lahev o hlavu, je výborný. Velmi irské, takže v perfektní shodě s produktem,“ říká Martin Charvát z agentury Konektor.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vinařský oblek
Vinaři budou mít vlastní kroje, jeden vyjde na 16 tisíc korun

Nejen rybáři, myslivci nebo hasiči mají na jižní Moravě speciální obleky. Svůj slavnostní oděv budou mít také vinaři. Několik desítek se jich už šije.  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.