Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na Korunní vzbudila nevoli

aktualizováno 
-
Hranice, co si mohou dovolit reklamní agentury a co už ne, je sice značně rozostřená, přesto šot na Korunní kyselku vyvolal odmítavou reakci čtenářů MF DNES. Svědčí o tom spotřebitelská internetová diskuse, která se před měsícem nad touto reklamou rozvinula. Ve snímku totiž vystupují osoby, které doporučují údajně podle své zkušenosti pití Korunní kyselky. Navíc se tváří jako zaměstnanci laboratoře na rozbory minerálních vod. "V reklamě na Korunní si hrají na laboratoř a tvrdí, že tato voda je nej, nej, nej," zněl jeden názor. Další čtenář se připojil: "Herečka v reklamě tvrdí, že Korunní byla dříve na předpis. Byla to však Ida." Jiný dodává: "Soudím, že je to celé klamavá reklama." Otakar Lubas, ředitel společnosti, která minerálku stáčí, říká, že v jejich laboratoři se reklama nenatáčela a ani nafilmovaní lidé nejsou jeho zaměstnanci. Ladislav Passeri, obchodní ředitel reklamní agentury ČIOS, která šot natáčela, to potvrzuje: "Všichni jsou to herci a ani laboratoř není skutečná." Jako vysvětlení klade řečnickou otázku: "Víte, že se bavíme o reklamě, a ne o dokumentárním filmu?" Zmínka o receptu, na který byla Korunní kyselka dříve k dostání, je pravdivá. "Bylo možno ji dostat na doporučení lékaře," vysvětluje vedoucí odbytu Jan Mareš. Zároveň je nutno dodat, že byla zároveň běžně k dostání v obchodech.

Internetová spotřebitelská diskuse Testforum je dostupná na adrese www.idnes.cz/test.

Autor:


Témata: Test iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Všemi smysly. Nové kino 4DX v obchodním centru Chodov přináší do kinosálu déšť,...
Nový král mezi chrámy konzumu. Centrum Chodov láká na kino, kde sněží

V Praze se ve středu otevírá „nové“ - a do počtu prodejen největší - obchodní centrum v Česku. Zmodernizované Centrum Chodov se rozrostlo o třetinu na 300...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Za cheeseburger u McDonald’s si připlatíte, zdražil poprvé od roku 2013

Americká síť s rychlým občerstvením McDonald’s zdražila jeden ze svých nejoblíbenějších produktů - cheeseburger. Zákazníci za něj nově zaplatí 29 korun, tedy o...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.