Reklama na Korunní vzbudila nevoli

-
Hranice, co si mohou dovolit reklamní agentury a co už ne, je sice značně rozostřená, přesto šot na Korunní kyselku vyvolal odmítavou reakci čtenářů MF DNES. Svědčí o tom spotřebitelská internetová diskuse, která se před měsícem nad touto reklamou rozvinula. Ve snímku totiž vystupují osoby, které doporučují údajně podle své zkušenosti pití Korunní kyselky. Navíc se tváří jako zaměstnanci laboratoře na rozbory minerálních vod. "V reklamě na Korunní si hrají na laboratoř a tvrdí, že tato voda je nej, nej, nej," zněl jeden názor. Další čtenář se připojil: "Herečka v reklamě tvrdí, že Korunní byla dříve na předpis. Byla to však Ida." Jiný dodává: "Soudím, že je to celé klamavá reklama." Otakar Lubas, ředitel společnosti, která minerálku stáčí, říká, že v jejich laboratoři se reklama nenatáčela a ani nafilmovaní lidé nejsou jeho zaměstnanci. Ladislav Passeri, obchodní ředitel reklamní agentury ČIOS, která šot natáčela, to potvrzuje: "Všichni jsou to herci a ani laboratoř není skutečná." Jako vysvětlení klade řečnickou otázku: "Víte, že se bavíme o reklamě, a ne o dokumentárním filmu?" Zmínka o receptu, na který byla Korunní kyselka dříve k dostání, je pravdivá. "Bylo možno ji dostat na doporučení lékaře," vysvětluje vedoucí odbytu Jan Mareš. Zároveň je nutno dodat, že byla zároveň běžně k dostání v obchodech.

Internetová spotřebitelská diskuse Testforum je dostupná na adrese www.idnes.cz/test.


Témata: Test iDNES.cz