Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Kultovní reklamy: Dobrůtka se zrodila v čokoládovém městečku Orionu

  11:39aktualizováno  11:39
„Stačí jenom krok a skok, a už je tu čok čok čok,“ začíná nevtíravou melodií čokoládové městečko Orion. Krátká animovaná reklama z roku 1994 sklidila úspěch před jednadvaceti lety a nestárne ani dnes.

Třicetisekudový úspěšný spot na čokoládu s bezmála vánoční atmosférou a příjemnou písní Ondřeje Havelky po jednadvaceti letech ukazuje, že animovaný film nestárne.

Tato reklama, kterou natočila agentura McCann-Erickson Praha, uspěla v roce 1994 v soutěži Louskáček (tato soutěž o nejlepší reklamy v Česku začala pod jiným názvem o rok před tím). Spot získal zlato v kategoriích TV a kino reklama a Rozhlasová reklama.

Seriál kultovní reklamy

Každou středu a pátek na iDNES.cz

„Byla to velice zajímavá, taková hezká a milá reklama odpovídající českému naturelu. Navázala na úspěšnou českou filmovou školu v kreslených a loutkových filmech. Bylo to něco čokoládového, sladké a příjemné na pohled,“ říká odborník na reklamu Jiří Mikeš, který prvního Louskáčka moderoval.

Motivy použité v této reklamě - například melodii - využívá Orion prakticky dodnes. I v internetových diskusí má tento spot veskrze pozitivní reakce.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Rumové aroma může být od dubna zakázané. Potravinářská komora protestuje

Potravinářská komora se důrazně ohradila proti tvrzení, že látka, která dává českému „rumu“ tradiční aroma, je rakovinotvorná. Podle ní zdraví spotřebitelů...  celý článek

Severně od Chebu, kousek od německých hranic, vznikají housle, violy, basy a...
Housle pro Ameriku, kytary pro Rusko. Český výrobce plánuje expanzi

V Lubech na Chebsku se rodí housle, violy, čela, kontrabasy a kytary. Za minulého režimu zásoboval podnik pod názvem Cremona všechny země RVHP, předloni...  celý článek

Smoothies jsou husté nápoje z rozmixovaného ovoce a zeleniny.
Lidé hledají nové cesty, jak investovat. Začínají půjčovat firmám

Ekonomice se daří a lidé hledají nové cesty, jak investovat. Peníze v bankách téměř nic nenesou, investice do akcií či komodit zase vyžadují spoustu času. V...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.