Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní Super Bowl vyhrál opět Anheuser

  11:03aktualizováno  11:03
Zatímco na hřišti se v neděli musel o vítěze slavného Super Bowlu svést tuhý boj, šampión reklamního klání, které tradičně toto utkání dvou nejlepších týmů amerického fotbalu doprovází, byl znám už dopředu. Nejmasivnější, nejdražší a podle kritiků i nejoriginálnější reklamní kampaň měl opět americký pivovar Anheuser-Busch.

Na propagaci svých značek Budweiser a Bud Light si pivovar zaplatil hned jedenáct třicetivteřinových šotů. To při ceně okolo 2,2 milionů dolarů za jeden představuje v přepočtu dohromady 720 milionů korun.

Finále amerického fotbalu je pro televizní inzerenty každoročně příležitostí k představení nových kampaní a oslovení obrovského počtu lidí.

Televizní přenos totiž sleduje kolem 130 milionů Američanů, což je zhruba polovina celého národa a asi o třicet milionů lidí víc, než kolik se jich v roce 2000 dostavilo k prezidentským volbám.

Těm všem připravily inzerenti opět reklamní hody. Basketbalová legenda Michael Jordan prodával s hvězdou akčních filmů Jackie Chanem spodní prádlo, další basketbalista Yao Ming propagoval karty VISA, Pepsi zase vsadila na rockera Ozzyho Osbourna.

Čtyřicet procent všech reklamních spotů během Super Bowlu skoupili čtyři podnikoví obři - vedle Pepsi a Anheuser-Bush ještě Sony a General Motors.

Zpravodajství ze zápasu čtěte ZDE.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Majitel skupiny KKCG Karel Komárek
Ropný magnát Komárek rozšiřuje IT stopu KKCG. Koupil 70 procent AutoContu

Skupina KKCG podnikatele Karla Komárka koupila 70procentní podíl v předním českém dodavateli informačních technologií AutoCont. Firma o tom informovala ve...  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.