Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní tetování na čelo chtělo přes 200 lidí, výběr skončil předčasně

  15:19aktualizováno  15:19
Nový vyhledávač denního menu v českých restauracích už našel odvážlivce, který si za 200 tisíc nechá na čelo vytetovat reklamu. Zájem byl dokonce tak velký, že organizátoři museli výběr ukončit předčasně. Reklamu nakonec bude nosit 32letý muž z Moravskoslezského kraje, který s podmínkami souhlasil jako první.
Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Ilustrační foto.

Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Ilustrační foto. | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

Zájemci se původně mohli hlásit až do konce dubna, výběr ale skončil už několik dní po zveřejnění na začátku měsíce.

"Byli jsme překvapeni, kolik lidí se nám přihlásilo. Hned první den se ozvalo přes 170 lidí a celkově jsme k dnešnímu dni napočítali 263 zájemců," řekl majitel gastronomického webu Jiří Jurečka.

Vybraný muž souhlasil s podmínkami stanovenými pro tuto živou reklamu jako první a bude tak rok obědvat zdarma.

Název webu bude mít muž vytetovaný na čele černým inkoustem. Na výšku by měl mít alespoň centimetr. Ke kuriózní reklamní akci inspirovaly pořadatele akce zkušenosti ze zahraničí.

Skoro dva miliony pro boxera za tetování

Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Zpočátku ale šlo o dočasná tetování, která po čase sama zmizela. V září 2001 zaplatilo americké on-line kasino GoldenPalace.com 100 tisíc dolarů (nyní asi 1,7 milionu korun) boxerovi Bernardu Hopkinsovi za to, že bude mít při prestižním zápasu na zádech jejich internetovou adresu.

Hopkins se stal prvním profesionálním sportovcem světa s vytetovanou reklamou na kůži. Marketingový tah slavil úspěch a počet přístupů na web kasina se po odvysílání zápasu zvýšil o 200 procent.

První osobou s trvalým tetováním za účelem reklamy se stal dvaadvacetiletý Jim Nelson, který v roce 2003 prodal za 7 tisíc dolarů (asi 118 tisíc korun) prostor na svých zádech webhostingovému serveru. V roce 2005 si nechala na čelo vytetovat reklamu kasina třicetiletá Američanka. Vydělaných 10 tisíc dolarů (asi 168 tisíc korun) chtěla údajně věnovat na vzdělání svého syna.

Získávání nových klientů prostřednictvím živé reklamy se nezříkají ani známé značky jako Toyota. Nabídkou lidských těl k tetování se ve Spojených státech zabývá několik firem.

V Česku se za částku tři miliony korun v roce 2008 snažil v internetové aukci zpeněžit plochu svého temena a zátylku jistý pan Ladislav. Žádný kupec se ale prý nenašel.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu
Účtenkovka zlobí. Skenování moc nefunguje a hráčům se do přepisování nechce

Už je to více než dva týdny, co se rozjela účtenková loterie. Cestu k hlavní ceně milion korun, autu či dalším peněžním výhrám však lidem ztěžují problémy s...  celý článek

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Lidé se snaží ušetřit za kouření, do cigaret balí doutníkový tabák
Tabák v „doutníkovém balení“ je levnější, stát na daních tratí stamiliony

Levné kouření láká a stát přichází o spotřební daň. Rozdíly ve zdanění tabáku v různých formách jsou i několikanásobné. Na trhu jsou například k mání doutníky,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.