Na zákazníka brněnského Teska přichystali prodavači stejnou past. Hera za 11,90, označená jako mimořádná nabídka, byla v Delvitě stejně drahá a v Sezamu dokonce levnější. Rama za 25,90 stála v Intersparu pětadvacet korun a Sezam ji prodával za 25,70. Interspar, Globus a Delvita se v tomto případě shodly na stejné ceně s Teskem. Mléčnou čokoládu Milku Prodával Interspar o dvě koruny levněji, Studentskou pečeť také, kuře o čtyři koruny levněji. Do tohoto rozmezí se vešly i další obchody.
"Chyba mohla nastat u agentury Tambor, která nám zjišťuje ceny u konkurence, nebo prostě tím, že Prima ceny obměňujeme jednou týdně a nestačíme reagovat na okamžitý pohyb na trhu," vysvětluje podivné extra nabídky provozní ředitel všech obchodních domů Tesco Stanislav Plecitý. Podle něho ovšem není Prima cena nejnižší cena na trhu, ale měla by odpovídat levné konkurenci. To ovšem zákazník nemohl ještě minulý týden vědět, protože příjemný ženský hlas v interním rozhlase uváděl, že je to nejlevnější cena v regionu a není třeba se honit po ostatních krámech. "Tuto rozhlasovou relaci jsme ihned zrušili, protože mohla být dvojznačná," reagovala marketingová analytička Tesco Stores Marcelá Hájková.
Máslo na hlavě měla v případě cenovek i Sama ve Vrchlabí. Její trvale nízká cena desetistupňového Gambrinusu (7,30 Kč) bledla oproti konkurenci v nedalekém Penny marketu (6,70). Fernet byl o osm korun dražší, Rama a piškoty o korunu. Údajná cenová bomba - mléčná Milka - byla o tři koruny dražší než v Penny marketu.
Pozadu v lákání zákazníků, které není nejférovější, nezůstala ani Mana v Jablonci nad Nisou se svojí trvale udržitelnou cenou. Gambrinus byl stejně drahý jako v nedaleké Samě, cukr označený jako "Nákup s úsměvem" byl dokonce o korunu dražší