Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidl vrací do regálů socialismus. V létě vyvolal retrománii

  17:45aktualizováno  17:45
Diskontní řetězec Lidl zopakuje úspěšnou marketingovou akci, při níž zákazníky už v červnu lákal na socialistické obaly potravin. Příští týden opět část sortimentu převlékne do retro obalů. Doby komunismu nově připomenou sýry Hermelín a Apetito, Granko, Vitacit, lak na vlasy Lybar nebo voda po holení Diplomat.

Společnost tvrdí, že první akce před prázdninami vyvolala „retrománii“, a rozhodla se ji proto příští týden zopakovat.

Řetězec čísla o návštěvnosti první akce nezveřejnil, kampaň však byla podle všeho úspěšná. Některé zboží, převlečené do retro obalů, bylo rychle vyprodáno (více čtěte zde).

K padesáti značkám, mezi kterými se v červnu stalo hitem například mléko v sáčku, jelení lůj či mýdlo s jelenem, přidal letos Lidl zhruba dalších dvacet.

Fotogalerie

„Kromě lákadel jako mléko v sáčku, Lunchmeat, Májka, dezert Metro, mýdlo Jelen či Šeřík jsme nově zařadili například sýr Hermelín, tavený sýr Apetito, Granko, Vitacit, Lybar lak na vlasy, voda po holení Diplomat a další,“ přiblížila mluvčí Lidlu Jitka Vrbová.

Podle řetězce byla loni kampaň náročná na přípravu. Firma domlouvala přeměnu obalů s výrobci, někteří z nich se dočasně vrátili i k původním recepturám. Ty se tentokrát objeví například u masných výrobků.

Nejlepší nabídky z letáků Lidl

Nakupujete rádi v prodejnách Lidl? Všechny aktuálníletáky a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

Na líbivé retro nesází jen Lidl. A v řadě případů se ukázalo, že jde o úspěšný obchodní model. Například letos se na scénu vrací kolo Favorit. Značku koupil v roce 2011 podnikatel Richard Galovič a postupně ji chce rozšířit i na módu nebo do oblasti pořádání kulturních akcí či gastronomie. (více čtěte zde)

Jedním z nejznámějších případů úspěšného retra je také Kofola, obuv Botas či žvýkačky Pedro.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Vinařský oblek
Vinaři budou mít vlastní kroje, jeden vyjde na 16 tisíc korun

Nejen rybáři, myslivci nebo hasiči mají na jižní Moravě speciální obleky. Svůj slavnostní oděv budou mít také vinaři. Několik desítek se jich už šije.  celý článek

Máslo (ilustrační snímek)
Z marží másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.