Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Britové vyšetřují, zda rezervační portály jako Booking klamou zákazníky

Hotelové rezervační portály včetně Booking.com čelí v Británii podezření, že klamou klienty. Jejich mechanismy zkoumá místní antimonopolní úřad. Pochybuje o tom, že zákazníkům nabízejí pokoje podle zadaných kritérií. Výsledné nabídky nemusejí být ty nejvýhodnější, nýbrž ty, o nichž rozhodují provize.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

ad- Stefan Frica "Jediné na čem Booking trvá, že hotel za tutéž službu nikde nesmí nabídnout levnější cenu, než na Bookingu."

Muze, ale musi na to jit sikovne, napr. pres clenstvi v klubu. Hotelove retezce casto maji sve "kluby hosti" a kdo je jejich clenem, ten ma pristup k levnejsim ubytovacim tarifum na zaklade clenstvi, casto predplaceneho.

My napr.mame uz 7 let clenstvi v rozsahlem francouzskem retezci Accor, ktery ma tisice hotelu po celem svete ( Sofitel, Novotel, Pullman, MGallery, Mercure, ibis atd atd atd). Jakozto clenove mame narok na tarif 10% nizsi, nez se jeho pokoje "prodavaji" na volnem trhu vcetne rezervacnich portalu.

0 0
možnosti
MM

dost dobre nechapu, jak najednou mohli uctovat o 22% navic pri potvrzeni objednavky. Host prece dostane konecnou cenu, s niz je bud spokojen a zaplati, nebo neni a v tom pripade nebude pokracovat v transakci. Neuvede detaily sve karty, cimz se transakce zrusi bez skody hostovi.

Znam hotely, ktere uvadeji tarif bez taxy a pak pri transakci taxu prictou. Nebo prictou jednu taxu ale ne tu mistni, ktera se plati az v hotelu. Tak je to napr. u hotelu v Praze.

V kazdem pripade je ale na website uvedeno, jake taxy se pricitaji a kde/kdy jeste nez se rozhodnu zaplatit.

0 1
možnosti
PK

Když to tady pročítám, tak sleduju, že někomu vadí, že ta cena se mže lišit i o stovku. No a co? Je fakt takovej problém, že to není to úplně nejlevnější?

0 1
možnosti
MB

Boha jeho. Vsak cena napriamo v hoteli musi byt nizsia ako cez portal ktory zapyta +20%. Brutalne mnozstvo penazi sa tymto odsunulo z poctivej hotelierskej prace na virtualne sluzby. Skoda ze z najsilnejsej svetovej jednicky (tj anglicko, francuzsko, taliansko a dalsia velka cast europy) idu tieto prachy hlavne do usa. Zas nas precurali

0 4
možnosti
PK

Píšete naprostý nesmysly. Ty peníze byste stejně musel dát na nějakou propagaci. Bez ní to v hoteliérství (a nejen tam) nejde. Spousta hotelů už zrušilo rezervační systémy na svých stránkách, protože se jim nevyplatí je udržovat a obsluhovat a jsou horší než booking. Díky bookingu se může dostat do popředí i nějaký malý zastrčený rodinný hotýlek, který by ta propagace stála daleko víc nž těch 15 - 20 %.

3 0
možnosti
JL

Využívám Booking při cestách s dětmi na cestách k moři a za mě naprostá spokojenost. Vždy platilo, že co jsem objednal tak sedělo na 100%. Netuším jak by jsem si sám objednal hotel např. v Srbsku

5 0
možnosti
MB

Pokud mi to mezi relevantní nabídky hodí i ty "zaplacené", nemám s tím problém, ty si odfiltruju sám.

Mně spíš obecně mnohem více vadí srovnávače (viz Heureka), kde nejsou u každého zboží vyplněné všechny parametry, takže když pak něco vybíráte podle určitého filtru (např. "váha: 30kg"), tak Vám mohou z výsledků vypadnout i relevantní položky vážící 30kg jen proto, že zadavatel tam neuvedl všechna data (váhu).

Tyhle srovnávače by měly k tomuhle problému přistoupit tak, že pokud není parametr uveden, automaticky zboží (službu, ubytování,...) zahrnou do výsledků vyhledávání...

2 2
možnosti
JT

J47a31n 18T83o32k25o52š

1. 11. 2017 9:14

Přesně, jak píšete, porovnávače cen, které porovnávají výrobky, kde nejsou k porovnání zadané stejné parametry jsou k ničemu. Každý, kdo si tam dává zboží do prodeje si zadá parametry, které má, nebo někde zkopíroval. Teď jsem vyhledával TV a musel jsem psát výrobcům, aby mi zaslali konkrétní mnou požadované údaje. Ty údaje jsem našel pouze u 40% prezentovaného porovnávače. A na recenze se nepoléhám, lidé píší své subjektivní dojmy.

1 0
možnosti
PL

Problém je že dneska jsou takových portálů už tuny , to samý třeba na letenky. Všude , ale naprosto všude jsou ceny rozdílné i když je to stejná služba :D a kdo jde fakt jen po ceně tak aby procházel X stránek, než se dostane na nějaký výsledek.

Je to smutný, že to tak je když jdu na Booking a tam je jiná cena nže třeba na Hotels.com a přitom za tu úplně stejnou věc.

2 0
možnosti
MP

Během studií (koncem devadesátých let) jsem brigádničila na recepci v hotelu. A tenkrát šlo cca 50 % z ceny pokoje cestovce, která klienty přivedla. V tom srovnání tedy Booking vychází o dost lépe.

0 0
možnosti
MP

To je jiný případ, je to velkoobchod, množstevní sleva. Je rozdíl vytížit v průměru 2 pokoje denně, a 30 pokojů denně. Taky náklady s akvizicí zákazníka jsou pak mnohem nižší a obsazení je garantované. Bude to tak vždy.

3 0
možnosti
JP

Takze booking nabizi prednostne nabidky na kterych vydelava? hm! divny! Proc radeji neuprednostnuje ty, na kterych nevydelava nic. To by se hotelierum libilo....

V obchode taky prodavaji prednostne to, na cem se vydelava.

3 2
možnosti
ŠF

Na základě vlastní zkušenosti tvrdím, že ceny se na Bookingu chovají zhruba jako na burzách. Hoteliéři nabízí svou obvyklou cenu. Kupující si z nabídek vybírají podle svých představ. Při vysoké poptávce ceny rostou, při nízké klesají.

1 1
možnosti
MM

ne pri vysoke poptavce ale pri vysoke obsazenosti jdou ceny nahoru.

To je normalka, stejne jako u letenek. Kazda aerolinka ma urcity pocet letenek za nejnizsi cenu, kdyz se rozprodaji, nastavi se nasledujici vyssi tarif atd. Uplne stejne to je s prodejem pokoju v hotelu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek

27. dubna 2024

Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...

Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů

27. dubna 2024

Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...

Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů

26. dubna 2024  22:04

V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...

Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr

26. dubna 2024

Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!