V soutěži o image vyhrály čtyři české značky. Mezi nimi Zentiva a Kofola

  19:30aktualizováno  19:30
Zástupci firem z deseti kategorií převzali v hotelu Augustine ceny za nejlepší image. V soutěži 'Rhodos - cena za image' uspěly také čtyři české značky: ČSOB, Kofola, Kooperativa a Zentiva.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: ČTK

Už v průběhu soutěže, kdy nebyly veřejnosti známy výsledky, organizátoři mluvili především o překvapení v kategorii farmaceutických firem. Tu ovládla s největším náskokem Zentiva.

"Je překvapením, s jakým náskokem Zentiva zvítězila, protože na českém trhu působí řada velmi renomovaných nadnárodních farmaceutických společností. Čekal jsem proto, že hodnocení bude velmi těsné. Je vidět, že Zentivě se podařilo už v době, kdy byla v českých rukách, vybudovat silnou image, kterou si drží," říká předseda občanského sdružení RHODOS Jan Herzmann.

Podle něj není pro úspěch v soutěži, v níž tři sta náhodně vybraných top manažerů hodnotí pověst firem, rozhodující jen obrat nebo spokojenost zákazníků. Image je nutné dlouhodobě budovat, domnívá se.

V šesti z deseti vyhlášených kategorií, které se každý ročník trochu měnily, zvítězily nadnárodní společnosti. V abecedním pořadí Globus, Miele, Nestlé, Panasonic, Procter & Gamble a Telefónica. Z českých značek (i když se zahraničními vlastníky) získaly prvenství společnosti ČSOB, Kofola, Kooperativa a již zmíněná Zentiva.

Výsledky 14. ročníku RHODOS – cena za image
BankyČeskoslovenská obchodní banka
PojišťovnyKooperativa pojišťovna
Výrobci a dodavatelé potravinářských výrobkůNestlé Česko
Výrobci a dodavatelé nepotravinářských výrobkůProcter & Gamble ČR
Výrobci a dodavatelé nápojůKofola
Výrobci a dodavatelé spotřební elektronikyPanasonic
Výrobci a dodavatelé bílé technikyMiele
Farmaceutické společnostiZentiva Group
Obchodní řetězceGlobus ČR
Telekomunikační společnostiTelefónica ČR
Autor:


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

Zůstane huť bez proudu? Ústup Mittalu z Ostravy připomíná taktiku spálené země

Pohled na závod ArcelorMittal v Ostravě-Kunčicích.

Pozvolné odpoutávání společnosti ArcelorMittal od ostravské hutě připomíná ty nejdrsnější pohádky bratří Grimmů, kde se...

Kdepak první republika, nejlíp se mají Češi dnes, tvrdí studie

Prezident T. G. Masaryk v doprovodu předsedy vlády Antonína Švehly přicházejí...

Život v Československu ve dvacátých letech 20. století bývá často idealizován. V mnoha ohledech byl však výrazně horší...

Unikátní láhve Pilsner Urquell zdobí data a přípitky. Pomohou vozíčkářům

Po obvodu každé z láhví pro charitativní aukci na iDNES.cz je vybroušeno sto...

Skláři z Vysočiny vytvořili deset unikátních designových láhví pro Plzeňský Prazdroj. V prosinci půjdou do tradiční...



Najdete na iDNES.cz