Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V soutěži o image vyhrály čtyři české značky. Mezi nimi Zentiva a Kofola

  19:30aktualizováno  19:30
Zástupci firem z deseti kategorií převzali v hotelu Augustine ceny za nejlepší image. V soutěži 'Rhodos - cena za image' uspěly také čtyři české značky: ČSOB, Kofola, Kooperativa a Zentiva.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: ČTK

Už v průběhu soutěže, kdy nebyly veřejnosti známy výsledky, organizátoři mluvili především o překvapení v kategorii farmaceutických firem. Tu ovládla s největším náskokem Zentiva.

"Je překvapením, s jakým náskokem Zentiva zvítězila, protože na českém trhu působí řada velmi renomovaných nadnárodních farmaceutických společností. Čekal jsem proto, že hodnocení bude velmi těsné. Je vidět, že Zentivě se podařilo už v době, kdy byla v českých rukách, vybudovat silnou image, kterou si drží," říká předseda občanského sdružení RHODOS Jan Herzmann.

Podle něj není pro úspěch v soutěži, v níž tři sta náhodně vybraných top manažerů hodnotí pověst firem, rozhodující jen obrat nebo spokojenost zákazníků. Image je nutné dlouhodobě budovat, domnívá se.

V šesti z deseti vyhlášených kategorií, které se každý ročník trochu měnily, zvítězily nadnárodní společnosti. V abecedním pořadí Globus, Miele, Nestlé, Panasonic, Procter & Gamble a Telefónica. Z českých značek (i když se zahraničními vlastníky) získaly prvenství společnosti ČSOB, Kofola, Kooperativa a již zmíněná Zentiva.

Výsledky 14. ročníku RHODOS – cena za image
BankyČeskoslovenská obchodní banka
PojišťovnyKooperativa pojišťovna
Výrobci a dodavatelé potravinářských výrobkůNestlé Česko
Výrobci a dodavatelé nepotravinářských výrobkůProcter & Gamble ČR
Výrobci a dodavatelé nápojůKofola
Výrobci a dodavatelé spotřební elektronikyPanasonic
Výrobci a dodavatelé bílé technikyMiele
Farmaceutické společnostiZentiva Group
Obchodní řetězceGlobus ČR
Telekomunikační společnostiTelefónica ČR
Autor:



Nejčtenější

Prodavači jsou dražší než vysokoškoláci. Anomálie však dlouho nevydrží

(ilustrační snímek)

Současný trh práce zažívá anomálie v odměňování. Kdo hledá práci, může si u dané firmy říct víc, než mají stávající...

Problémy vyřešíme, chce to ale čas, říká finanční ředitel Kauflandu

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka obsluhoval zákazníky u pokladny na...

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka (54) působí v tomto německém obchodním řetězci, kde je zvykem rozhovory...



Na jižní Moravě jsou vyšší mzdy než v Praze. Firmy si přetahují lidi

Ilustrační snímek

Platy na jižní Moravě jdou do extrému, firmy totiž dorovnávají nejvyšší platy konkurentů. Hospodářská komora před...

Motýlí efekt a duha na českých bankovkách. Podívejte se na nové prvky

Státní tiskárna cenin představila nové ochranné prvky, které budou na...

Státní tiskárna cenin slaví devadesát let od svého vzniku. Významné jubileum spojila s unikátní výstavou cenin, kde má...

Hladové české firmy posílí tisíc Filipínců, pracantů s dobrou angličtinou

Filipínský dělník

Do Česka má letos prostřednictvím vládního programu na zaměstnávání cizinců přijet tisíc Filipínců. Budou vítanou...

Další z rubriky

Křetínský po rádiích jedná o nákupu Elle a dalších magazínů ve Francii

Francouzská edice magazínu ELLE

Dobývání mediálních vod nekončí pro Daniela Křetínského nákupem rádií skupiny Lagardère. Majitel fotbalové Sparty...

Hladové české firmy posílí tisíc Filipínců, pracantů s dobrou angličtinou

Filipínský dělník

Do Česka má letos prostřednictvím vládního programu na zaměstnávání cizinců přijet tisíc Filipínců. Budou vítanou...

ČEZ pokračuje ve větrné expanzi, ve Francii postaví své první elektrárny

Větrný park ČEZ v německém Cheinitz-Zethlingenu

Snaha polostátního gigantu ČEZ přebarvit se alespoň zčásti nazeleno pokračuje. Na konci roku by měla firma zahájit...

Najdete na iDNES.cz