Diskuze
Diesely před branami. Starostka Říma chce ulevit lidem i antickým památkám
Děkujeme za pochopení.
D48a51v94i14d 71K87n50a59p92e49k
Vedení metropole se dopravní situaci snažilo regulovat už dříve. Zavádělo například střídavou dopravu, kdy se do města v určité dny mohla dostat pouze auta s registrační značkou s koncovým lichým, nebo naopak sudým číslem
By jeden nevěřil, že tento nesmysl ze 70.let se ještě drží a nějací politici si myslí, že něco ovlivní. Jedinný efekt při zavedení tohoto nesmyslu v 70.letech v Itálii byl, že lidé si koupili nějakou starou plečku jako druhé auto, aby měli jedno auto s lichým číslem a druhé auto se sudým číslem. Takže do provozu se dostala auta, která už neměla jezdit, musela někde parkovat. Takže efekt naprosto nulový, až negativní.
V34í10t 23K89o33u21b39a
To bude mít problém s hromadnou dopravou, autobusy na benzín nikdo nevyrábí
M11a57r94i15a13n 60P70e16š16t13a
Na co máme přísné EURO normy, když je nerespektují v Německu, dále v Itálii, kde ještě?
Co dělají ostatní EURO politici? Už by měli dávat žalobu k evropskému soudu, že některé radnice (!) hodlají omezovat práva občanů EU.
S28t25a46n57i62s97l21a65v 23N47ý15v59l11t
A zásobování si koupí benzínové dodávky, které nikdo nevyrábí.
P36a34v40e80l 14K70u40c55e54r88a
Deutsche Post umí elektro dodávku pod 10.000 EUR
T93o17m85á14š 95K91u59c82h40a35ř
Dieselová auta stojí cca od půl milionu korun výše, to pro člověka, který nekrade není malá částka. Je tedy krajně nevhodné, aby nějací dočasně zvolení lokální političtí palalášci svévolně, podle toho, jak se zrovna vyspí, vymýšleli vlastní pravidla, která auta a odkdy nebudou smět do města. Ta auta jsou vyrobena podle platných norem, jsou schválena pro provoz na pozemních komunikacích, zákazník například nemá žádný právní důvod rozlišovat naftové a dieselové auto, pokud obě plní Euro 6. Pokud tyto evropské normy nemíní lokální zastupitelé respektovat a je jim dovoleno si vytvářey vlastní pravidla, pak vlastně euronormy nemají žádný smysl.
Nemám nic, proti plánovanému a systémovému omezení provozu aut nadměrně znečišťujících ovzduší. Ale to PLÁNOVNÉMU a SYSTÉMOVÉMU je důležité. Očekávám že bude EU stanovena jasná závazná koncepce, že budou zavčas jasně označena auta, která nebudou od konkrétního data tolerována a že zákazník tak bude moci zavčas zvážit, jaké auto si pořídit. Rozhodně nemohu souhlasit s tím, že nějací místní pantátové si podle vlastní "úvahy" svévolně zakážou vjezd jednou všem dieselům, jednou všem autům se spalovací motorem, jednou všem autům, co nemají aspoň Euro 4, jinde zase EURO 6.. Proste ty podmínky si nemůže cucat nějaký dočasně zvolený lokální stréc, nebo tetina z prstu, ty ať stanoví buď EU, nebo jednotlivé státy a do s dostatečným předstihem. Sešrotovat pětiletá auta zcela jistě ekologické není.
K75l14i63m97e30n25t 51P41i75j36á39č34e12k
Původní návrh zněl : "Zákaz vstupu čmoudům !" a pak si to nějaký italský starosta přeložil tak, že se tím budou myslet dieselová čmoudivá auta.
T91o67m73á45š 27V58e37s43e19l66ý
V roce 2024 už stejně italská islámská republika zničí většinu antických památek.
V57l36a27d15i50m24í13r 22Š23ť62a32s68t15n53ý
Jediný povolený dopravní prostředek bude osel.
V26á36c98l90a19v 94P17o49l58á42k
Dieslová vozidla více, benzinová méně škodlivin vytvoří. Tím ,že města neuklízejí ulice, projíždějící vozidla opakovaně tyto škodliviny víří stejnou mírou bez ohledu jestli jsou dieselová nebo benzínová.
P95a56v34e25l 34J67o36n77á13š
Následovat by mohl zákaz topení plynem, stejně jako zákaz bzdění, obojí znečišťuje ovzduší.
P17e95t90r 72V64e79s54e20l22ý
Zdá se, že boj proti dieselům je pro evropské politiky důležitější, než boj proti ilegální migraci a islamizace starého kontinentu.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...