Rok 2000 podporuje prodej obyčejného zboží

  12:58aktualizováno  12:58
- Letošní Silvestr využívají nejen obchodníci, ale i velcí výrobci. Jejich zboží, které označují logy s fascinující číslovkou 2000, je ovšem v drtivé většině totožné s tím, jaké dodávají do obchodů v původních obalech. Jedná se tedy pouze o obchodní záměr, jak přilákat zákazníka a zvýšit tak prodejnost výrobku.
Výjimkou jsou alkoholické Hašlerky Fernet Stock, kterých vyrobily Nestlé Čokoládovny jen omezené množství. "Po vyprodání limitované série tento speciální druh vyrábět nebudeme," uvádí Slavibor Petržílka, manažer čokoládoven, který má hašlerky na starosti. Naopak tradiční čokoláda Studentská pečeť pouze dostala na obal zlatavý symbol roku 2000 a její prodej Čokoládovny podporují soutěží o zlaté řetízky. "Receptura ani cena Studentské pečeti se nezměnila," říká manažerka pro její prodej Renata Holatová. Podobný postup zvolila firma Vinium Velké Pavlovice, která v supermarketech Tesco prodává archivní Kabinet, Rulandské bílé a Frankovku s dvoutisícovkou přes celou etiketu. "Jsou to kvalitní archivní vína, ale stejnou kvalitu prodáváme i bez speciálního označení," vysvětluje vedoucí velkopavlovického marketingu Miloslav Dvořák a dodává: "Tohle byl požadavek firmy Tesco." Pražské pivovary použily přelom tisíciletí jako startovací můstek pro Staropramen Millenium. Tento polotmavý ležák vyrábějí již od října a podle manažerky pivovarů Ingrid Nesmoenové ho hodlají prodávat i v dalších letech. "Navíc jsme ho spojili s kulturním projektem Praha - Evropské město kultury 2000, ve kterém se stalo oficiálním pivem," pochvaluje si Nesmoenová. Po svém využila rok 2000 i firma Procter & Gamble,která prohlásila své bramborové lupínky Pringles za oficiální slanou svačinu fotbalového mistrovství Evropy. "Kvalita Pringles s logem zůstává na stejné úrovni jako bez něj," uvádí tisková mluvčí firmy Petra Šťovíčková. "Cena se v závislosti na sponzorství místrovství Evropy nezměnila."

Výrobci potravin používají kouazla roku 2000 k propagaci

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Dámská a pánská volenka za 100 tisíc. Sezona tanečních startuje

Taneční pro mládež v tak masovém měřítku jsou unikát, který má obdoby jen na...

Kdo z absolventů tanečních by si nepamatoval, jak při střídavé mazurce vyzkoušel hned několik tanečních partnerů? Pro...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Další z rubriky

TEST DNES: Neutrácejte zbytečně, školákům stačí pero za pár korun

Ilustrační snímek

Na dětech se nemá šetřit, to je svatá pravda, ale ani není potřeba kupovat do první třídy plnicí pero za stovky korun....

Řetězce lákaly na slevy, zaplatí pokuty za 10 milionů korun

Supermarket Albert (ilustrační snímek)

Za účtování vyšších cen než deklarovaných během výprodejů uložila Česká obchodní inspekce obchodníkům ve 2. čtvrtletí...

Coca-Cola se stahuje se sladkými nápoji ze středních škol

Coca-Cola (ilustrační snímek)

Nápojařská firma Coca-Cola už nebude nabízet na středních školách v České republice sladké nápoje, tedy například...



Najdete na iDNES.cz