Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Royal Expres ze mě milionářku neudělal

aktualizováno 
Nabídkové katalogy, které nacházím ve schránce, mě příliš neobtěžují.
Nabídkové katalogy, které nacházím ve schránce, mě příliš neobtěžují. Většinu prolistuji a hodím do koše. Výjimkou je Royal Expres, jehož obálky už ani neotevírám. Vím, že v nich bude stále stejný útlý katalog s předraženým zbožím a poslední výzva, abych potvrdila svou půlmilionovou výhru. Čekám na ni už od jara.

"Na žádost ředitele společnosti je přidělení šeku na 500 000 korun, o který jde v tomto dopise, pod kontrolou členů ředitelství. Máte jistotu, že částka šeku bude skutečně vyplacena! Tento šek je skutečně jenom pro Vás," takové nabídce, navíc přímo od generálního ředitele Royal Expres Patricka Vansona, se jen těžko odolává. Zvláště těm, kteří nevědí, že týž Patrick Vanson vedl ještě nedávno neblaze proslulou zásilkovou firmu International Direct Marketing, která opustila trh poté, co musela dvakrát po sobě zaplatit České obchodní inspekci půlmilionovou pokutu za klamání spotřebitelů. Činnost Royal Expres by teď mělo vyšetřovat spíše ministerstvo financí kvůli zakázané formě spotřebitelské soutěže. Ohromnou výhru lze totiž teoreticky získat pouze při koupi zboží z katalogu. Taková podmínka je v Česku již nějakou dobu zakázána a firmám za porušení zákona hrozí až třímilionová pokuta. Od první objednávky před necelým rokem mi přišlo asi patnáct obálek. Vždy v nich byla žádost o potvrzení mé výhry. Jednou jsem musela poslat zpátky přidělené výherní číslo, podruhé potvrdit, že souhlasím s přenocováním v hotelu, kde se bude konat slavnostní předávání cen. Napotřetí jsem měla dokonce uvést svá oblíbená jídla, která hodlám na předávání výher sníst. To všechno jsem pečlivě udělala a nakonec přišla dopisní bomba: "Vaše výherní číslo bylo vybrané jako vyhrávající v naší hře o 500 000 Kč a tato částka bude do poslední koruny vyplacena!", navíc s vlastnoručním podpisem pana Vansona. Jenže k činu se Patrick Vanson už dlouhou dobu nemá a já přemýšlím, kolika svým zákazníkům firma rozeslala stejně nadějné dopisy jako mně.


Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

Benzina přejmenovala benzin Natural 95 na Efecta 95.
Nezlevňují. Ceny pohonných hmot v Česku se drží na hladině z minulého týdne

Ceny pohonných hmot v ČR od minulého týdne mírně vzrostly. Nejprodávanější benzin Natural 95 zdražil pouze o haléř na průměrných 30,23 Kč za litr. Jeho cena se...  celý článek

Ilustrační foto.
Sušené výživy pro batolata obsahovaly nadbytek karcinogenů

Batolecí výživy dvou značek neprošly laboratorním testem, který zkoumal přítomnost maximálního přípustného množství karcinogenních látek. Odhalily to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.