Diskuze

Stavby chceme urychlit, spoustu jich však brzdí aktivisté, říká Ťok

Ministrovi dopravy Danu Ťokovi kritici vyčítají postup v zakázce na provoz mýta či pomalou dostavbu dálniční sítě. „Bez nového zákona omezujícího možnost veřejnosti a aktivistů zdržovat výstavbu není možné výstavbu silnic a dálnic rozhýbat,“ říká Ťok. Slibuje i urychlení přípravných prací velkých staveb, které často překračují desetileté období.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JT

J40o47s11e38f 94T64r73ö67g85l

17. 1. 2018 16:05

Mně by je zajímalo, na čem, že to pan ministr makal tak intenzivně předchozí čtyři roky, že to není dosud vidět.

Většina staveb, co se zahájila v posledních letech (D3, D6...) nebo se doufejme zahájí v blízké době (D35) už byla významně připravena před jeho působením. Na MD bylo jen dokončit výkupy pozemků a soutěžit zhotovitele.

1 0
možnosti
JJ

myslíte, že se dá připravit výstavba nového úseku dálnice za 4 roky?

0 0
možnosti
AK

A34l22e96š 54K88o94č14í

17. 1. 2018 12:54

Teda, ale ten křeček... potvora a pořád se množej...;-D

0 0
možnosti
MS

Tu železnici zdarma snad přehodnotí...je to nesmysl a zase bude úředníček vydávat nějaká povolení či průkazy ;-O;-€Rv

1 0
možnosti
Foto

trošku upřesním: 1) změny v legislativě mají být takové, že se lidé vyjádří v procesu EIA 1x, připomínky se zapracují do posudku EIA, následně je vydáno souhlasné stanovisko a pak už se může dělat projekční příprava - územko stavebko atd. bez možnosti odvolání a zdržování, tzn. režim, jaký je v rakousku či německu - takže lidé nebudou odstřiženi od "demokracie", jen se musí podřídit veřejnému zájmu ... a tím se zastaví tzv. ekoterorismus - neboli blokace ze strany Dětí Země, kteří se jako ekologové tváří, a přitom jejich rozklady s ekologií nemají nic společného - krásný příklad - modernizace D1, kde podávají rozklady jak na běžícím pásu ... nebo rozklad proti změně územního rozhodnutí na mimoúrovňovou křižovatku Přerov-Sever na D1, kde se jim nelíbí trasování přes Dluhonice, přitom ta křižovatka není v Dluhonicích ale v Předmostí ... a když se jich ptali, proč tedy tento nesmysl podali, a jestli jsou si vědomi, že zdržují, tak šéf řekl "podal jsem, protože můžu" a proč zdržujete? "protože můžu" no comment ...

2) není člověk ten, který by se zavědčil lidem všem, proto zájem většiny musí být nadřazen na úkor menšiny, holt tak to je ... nikdo nechce mít dálnici za barákem - všichni po dálnici chtějí jezdit, nikdo nechce tranzitní dopravu v obcích, ale když se má vybudovat někde obchvat, tak křičí místní - my tady nechceme ten obchvat za barákem a pak všechna ta auta ... holt bohužel někde to postavit musíme a všude někdo bydlí ... !!

9 2
možnosti
TH

Svádět chabou výkonnost státu v oblasti dopravních staveb na aktivisty je směšné. Asi už standardní styl hnutí ANO - "my makáme a ti všichni lumpové okolo nám to kazí". Např. opravy D1 nejspíš žádní aktivisté nebrzdí a stejně mají zpoždění.

1 5
možnosti
JJ

znáte kauzu přesunu brněnského nádraží tam se nejsou schopni dohodnout brńáci již desítky let

0 0
možnosti
FM

Ty kráso, on chce zavést regulaci (jízdné zdarma), ale už teď ví, že se mu to vymkne, tak přemýšlí, že zavede další regulace té regulace.

1 0
možnosti
MG

Spoustu stavem také brzdí arogantní přístup ŘSD k ostatním dotčeným. Absolutní nekomunikace.

6 0
možnosti
DV

Jaké zákony jste odhlasovali takové máte.. že toho ta zelená verbež bude využívat muselo být každému jasné

4 1
možnosti
MH

Naprosto nesouhlasím s dalším posilováním centrální moci (tzn. dělání čar na mapě z Prahy) bez povinnosti respektovat názory lidí, kteří v "postiženém místě" prokazatelně bydlí. Jinak se vracíme do dob "soudruhů".

A případní "vyděračtí aktivisté"? Nepatří do kategorií tzv. "neziskovek", které si stát z druhé kapsy platí?

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný

29. března 2024

Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...

Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu

29. března 2024  14:34

K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!