Diskuze

Stavby chceme urychlit, spoustu jich však brzdí aktivisté, říká Ťok

Ministrovi dopravy Danu Ťokovi kritici vyčítají postup v zakázce na provoz mýta či pomalou dostavbu dálniční sítě. „Bez nového zákona omezujícího možnost veřejnosti a aktivistů zdržovat výstavbu není možné výstavbu silnic a dálnic rozhýbat,“ říká Ťok. Slibuje i urychlení přípravných prací velkých staveb, které často překračují desetileté období.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JT

J40o47s11e38f 94T64r73ö67g85l

17. 1. 2018 16:05

Mně by je zajímalo, na čem, že to pan ministr makal tak intenzivně předchozí čtyři roky, že to není dosud vidět.

Většina staveb, co se zahájila v posledních letech (D3, D6...) nebo se doufejme zahájí v blízké době (D35) už byla významně připravena před jeho působením. Na MD bylo jen dokončit výkupy pozemků a soutěžit zhotovitele.

1 0
možnosti
JJ

myslíte, že se dá připravit výstavba nového úseku dálnice za 4 roky?

0 0
možnosti
AK

A34l22e96š 54K88o94č14í

17. 1. 2018 12:54

Teda, ale ten křeček... potvora a pořád se množej...;-D

0 0
možnosti
MS

Tu železnici zdarma snad přehodnotí...je to nesmysl a zase bude úředníček vydávat nějaká povolení či průkazy ;-O;-€Rv

1 0
možnosti
Foto

trošku upřesním: 1) změny v legislativě mají být takové, že se lidé vyjádří v procesu EIA 1x, připomínky se zapracují do posudku EIA, následně je vydáno souhlasné stanovisko a pak už se může dělat projekční příprava - územko stavebko atd. bez možnosti odvolání a zdržování, tzn. režim, jaký je v rakousku či německu - takže lidé nebudou odstřiženi od "demokracie", jen se musí podřídit veřejnému zájmu ... a tím se zastaví tzv. ekoterorismus - neboli blokace ze strany Dětí Země, kteří se jako ekologové tváří, a přitom jejich rozklady s ekologií nemají nic společného - krásný příklad - modernizace D1, kde podávají rozklady jak na běžícím pásu ... nebo rozklad proti změně územního rozhodnutí na mimoúrovňovou křižovatku Přerov-Sever na D1, kde se jim nelíbí trasování přes Dluhonice, přitom ta křižovatka není v Dluhonicích ale v Předmostí ... a když se jich ptali, proč tedy tento nesmysl podali, a jestli jsou si vědomi, že zdržují, tak šéf řekl "podal jsem, protože můžu" a proč zdržujete? "protože můžu" no comment ...

2) není člověk ten, který by se zavědčil lidem všem, proto zájem většiny musí být nadřazen na úkor menšiny, holt tak to je ... nikdo nechce mít dálnici za barákem - všichni po dálnici chtějí jezdit, nikdo nechce tranzitní dopravu v obcích, ale když se má vybudovat někde obchvat, tak křičí místní - my tady nechceme ten obchvat za barákem a pak všechna ta auta ... holt bohužel někde to postavit musíme a všude někdo bydlí ... !!

9 2
možnosti
TH

Svádět chabou výkonnost státu v oblasti dopravních staveb na aktivisty je směšné. Asi už standardní styl hnutí ANO - "my makáme a ti všichni lumpové okolo nám to kazí". Např. opravy D1 nejspíš žádní aktivisté nebrzdí a stejně mají zpoždění.

1 5
možnosti
JJ

znáte kauzu přesunu brněnského nádraží tam se nejsou schopni dohodnout brńáci již desítky let

0 0
možnosti
FM

Ty kráso, on chce zavést regulaci (jízdné zdarma), ale už teď ví, že se mu to vymkne, tak přemýšlí, že zavede další regulace té regulace.

1 0
možnosti
MG

Spoustu stavem také brzdí arogantní přístup ŘSD k ostatním dotčeným. Absolutní nekomunikace.

6 0
možnosti
DV

Jaké zákony jste odhlasovali takové máte.. že toho ta zelená verbež bude využívat muselo být každému jasné

4 1
možnosti
MH

Naprosto nesouhlasím s dalším posilováním centrální moci (tzn. dělání čar na mapě z Prahy) bez povinnosti respektovat názory lidí, kteří v "postiženém místě" prokazatelně bydlí. Jinak se vracíme do dob "soudruhů".

A případní "vyděračtí aktivisté"? Nepatří do kategorií tzv. "neziskovek", které si stát z druhé kapsy platí?

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

Letiště zkrátí parkování zdarma. Placené bude účtováno po čtvrthodinách

8. dubna 2024  11:05

Ruzyňské letiště výrazně zkrátí dobu, během niž zde řidiči mohou bezplatně parkovat, například při...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Angličtina na železnici povinná nebude. Hromadný odpor přiměl Brusel ustoupit

9. dubna 2024

Strojvedoucí se s dispečerem nebo výpravčím nebude muset v nejbližších letech povinně bavit v...

Čínské hospodářství v prvním čtvrtletí předčilo očekávání, stouplo o 5,3 procenta

16. dubna 2024  8:01,  aktualizováno  9:06

Čínský hrubý domácí produkt (HDP) v letošním prvním čtvrtletí meziročně stoupl o 5,3 procenta a...

Hermès posiluje. Brzy může předstihnout Louis Vuitton, předpovídají analýzy

16. dubna 2024  8:11

Značka luxusního zboží Hermès má podle analytiků banky Citigroup potenciál překonat v příštích...

Green Deal je hysterická agenda bez dopadových studií, říká advokát

16. dubna 2024,  aktualizováno  9:58

Pavel Smutný patří mezi matadory české advokátní praxe i společenského života. V roce 1993 založil...

Nepřetržitý provoz. Změny v dohodách zvedají festivalům náklady o miliony

16. dubna 2024

Premium Úpravy v práci na dohodu, jako je příplatek za víkendovou či noční směnu, citelně zvedají náklady...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!