Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Stavby chceme urychlit, spoustu jich však brzdí aktivisté, říká Ťok

Ministrovi dopravy Danu Ťokovi kritici vyčítají postup v zakázce na provoz mýta či pomalou dostavbu dálniční sítě. „Bez nového zákona omezujícího možnost veřejnosti a aktivistů zdržovat výstavbu není možné výstavbu silnic a dálnic rozhýbat,“ říká Ťok. Slibuje i urychlení přípravných prací velkých staveb, které často překračují desetileté období.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JT

J40o47s11e38f 94T64r73ö67g85l

17. 1. 2018 16:05

Mně by je zajímalo, na čem, že to pan ministr makal tak intenzivně předchozí čtyři roky, že to není dosud vidět.

Většina staveb, co se zahájila v posledních letech (D3, D6...) nebo se doufejme zahájí v blízké době (D35) už byla významně připravena před jeho působením. Na MD bylo jen dokončit výkupy pozemků a soutěžit zhotovitele.

1 0
možnosti
JJ

myslíte, že se dá připravit výstavba nového úseku dálnice za 4 roky?

0 0
možnosti
AK

A34l22e96š 54K88o94č14í

17. 1. 2018 12:54

Teda, ale ten křeček... potvora a pořád se množej...;-D

0 0
možnosti
MS

Tu železnici zdarma snad přehodnotí...je to nesmysl a zase bude úředníček vydávat nějaká povolení či průkazy ;-O;-€Rv

1 0
možnosti
Foto

trošku upřesním: 1) změny v legislativě mají být takové, že se lidé vyjádří v procesu EIA 1x, připomínky se zapracují do posudku EIA, následně je vydáno souhlasné stanovisko a pak už se může dělat projekční příprava - územko stavebko atd. bez možnosti odvolání a zdržování, tzn. režim, jaký je v rakousku či německu - takže lidé nebudou odstřiženi od "demokracie", jen se musí podřídit veřejnému zájmu ... a tím se zastaví tzv. ekoterorismus - neboli blokace ze strany Dětí Země, kteří se jako ekologové tváří, a přitom jejich rozklady s ekologií nemají nic společného - krásný příklad - modernizace D1, kde podávají rozklady jak na běžícím pásu ... nebo rozklad proti změně územního rozhodnutí na mimoúrovňovou křižovatku Přerov-Sever na D1, kde se jim nelíbí trasování přes Dluhonice, přitom ta křižovatka není v Dluhonicích ale v Předmostí ... a když se jich ptali, proč tedy tento nesmysl podali, a jestli jsou si vědomi, že zdržují, tak šéf řekl "podal jsem, protože můžu" a proč zdržujete? "protože můžu" no comment ...

2) není člověk ten, který by se zavědčil lidem všem, proto zájem většiny musí být nadřazen na úkor menšiny, holt tak to je ... nikdo nechce mít dálnici za barákem - všichni po dálnici chtějí jezdit, nikdo nechce tranzitní dopravu v obcích, ale když se má vybudovat někde obchvat, tak křičí místní - my tady nechceme ten obchvat za barákem a pak všechna ta auta ... holt bohužel někde to postavit musíme a všude někdo bydlí ... !!

9 2
možnosti
TH

Svádět chabou výkonnost státu v oblasti dopravních staveb na aktivisty je směšné. Asi už standardní styl hnutí ANO - "my makáme a ti všichni lumpové okolo nám to kazí". Např. opravy D1 nejspíš žádní aktivisté nebrzdí a stejně mají zpoždění.

1 5
možnosti
JJ

znáte kauzu přesunu brněnského nádraží tam se nejsou schopni dohodnout brńáci již desítky let

0 0
možnosti
FM

Ty kráso, on chce zavést regulaci (jízdné zdarma), ale už teď ví, že se mu to vymkne, tak přemýšlí, že zavede další regulace té regulace.

1 0
možnosti
MG

Spoustu stavem také brzdí arogantní přístup ŘSD k ostatním dotčeným. Absolutní nekomunikace.

6 0
možnosti
DV

Jaké zákony jste odhlasovali takové máte.. že toho ta zelená verbež bude využívat muselo být každému jasné

4 1
možnosti
MH

Naprosto nesouhlasím s dalším posilováním centrální moci (tzn. dělání čar na mapě z Prahy) bez povinnosti respektovat názory lidí, kteří v "postiženém místě" prokazatelně bydlí. Jinak se vracíme do dob "soudruhů".

A případní "vyděračtí aktivisté"? Nepatří do kategorií tzv. "neziskovek", které si stát z druhé kapsy platí?

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa

25. dubna 2024

Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...

Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum

25. dubna 2024

Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!