Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Stavby chceme urychlit, spoustu jich však brzdí aktivisté, říká Ťok

Ministrovi dopravy Danu Ťokovi kritici vyčítají postup v zakázce na provoz mýta či pomalou dostavbu dálniční sítě. „Bez nového zákona omezujícího možnost veřejnosti a aktivistů zdržovat výstavbu není možné výstavbu silnic a dálnic rozhýbat,“ říká Ťok. Slibuje i urychlení přípravných prací velkých staveb, které často překračují desetileté období.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JT

J40o47s11e38f 94T64r73ö67g85l

17. 1. 2018 16:05

Mně by je zajímalo, na čem, že to pan ministr makal tak intenzivně předchozí čtyři roky, že to není dosud vidět.

Většina staveb, co se zahájila v posledních letech (D3, D6...) nebo se doufejme zahájí v blízké době (D35) už byla významně připravena před jeho působením. Na MD bylo jen dokončit výkupy pozemků a soutěžit zhotovitele.

1 0
možnosti
JJ

myslíte, že se dá připravit výstavba nového úseku dálnice za 4 roky?

0 0
možnosti
AK

A34l22e96š 54K88o94č14í

17. 1. 2018 12:54

Teda, ale ten křeček... potvora a pořád se množej...;-D

0 0
možnosti
MS

Tu železnici zdarma snad přehodnotí...je to nesmysl a zase bude úředníček vydávat nějaká povolení či průkazy ;-O;-€Rv

1 0
možnosti
Foto

trošku upřesním: 1) změny v legislativě mají být takové, že se lidé vyjádří v procesu EIA 1x, připomínky se zapracují do posudku EIA, následně je vydáno souhlasné stanovisko a pak už se může dělat projekční příprava - územko stavebko atd. bez možnosti odvolání a zdržování, tzn. režim, jaký je v rakousku či německu - takže lidé nebudou odstřiženi od "demokracie", jen se musí podřídit veřejnému zájmu ... a tím se zastaví tzv. ekoterorismus - neboli blokace ze strany Dětí Země, kteří se jako ekologové tváří, a přitom jejich rozklady s ekologií nemají nic společného - krásný příklad - modernizace D1, kde podávají rozklady jak na běžícím pásu ... nebo rozklad proti změně územního rozhodnutí na mimoúrovňovou křižovatku Přerov-Sever na D1, kde se jim nelíbí trasování přes Dluhonice, přitom ta křižovatka není v Dluhonicích ale v Předmostí ... a když se jich ptali, proč tedy tento nesmysl podali, a jestli jsou si vědomi, že zdržují, tak šéf řekl "podal jsem, protože můžu" a proč zdržujete? "protože můžu" no comment ...

2) není člověk ten, který by se zavědčil lidem všem, proto zájem většiny musí být nadřazen na úkor menšiny, holt tak to je ... nikdo nechce mít dálnici za barákem - všichni po dálnici chtějí jezdit, nikdo nechce tranzitní dopravu v obcích, ale když se má vybudovat někde obchvat, tak křičí místní - my tady nechceme ten obchvat za barákem a pak všechna ta auta ... holt bohužel někde to postavit musíme a všude někdo bydlí ... !!

9 2
možnosti
TH

Svádět chabou výkonnost státu v oblasti dopravních staveb na aktivisty je směšné. Asi už standardní styl hnutí ANO - "my makáme a ti všichni lumpové okolo nám to kazí". Např. opravy D1 nejspíš žádní aktivisté nebrzdí a stejně mají zpoždění.

1 5
možnosti
JJ

znáte kauzu přesunu brněnského nádraží tam se nejsou schopni dohodnout brńáci již desítky let

0 0
možnosti
FM

Ty kráso, on chce zavést regulaci (jízdné zdarma), ale už teď ví, že se mu to vymkne, tak přemýšlí, že zavede další regulace té regulace.

1 0
možnosti
MG

Spoustu stavem také brzdí arogantní přístup ŘSD k ostatním dotčeným. Absolutní nekomunikace.

6 0
možnosti
DV

Jaké zákony jste odhlasovali takové máte.. že toho ta zelená verbež bude využívat muselo být každému jasné

4 1
možnosti
MH

Naprosto nesouhlasím s dalším posilováním centrální moci (tzn. dělání čar na mapě z Prahy) bez povinnosti respektovat názory lidí, kteří v "postiženém místě" prokazatelně bydlí. Jinak se vracíme do dob "soudruhů".

A případní "vyděračtí aktivisté"? Nepatří do kategorií tzv. "neziskovek", které si stát z druhé kapsy platí?

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Švýcarský nůž nově bez čepele. Victorinox zato chystá verzi s cyklonářadím

7. května 2024  12:05

Švýcarský armádní nůž s více než stoletou historií čeká zásadní změna. Firma Victorinox, která ho...

Překládky ruského LNG v Evropě by měly skončit, EU chystá další sankce

10. května 2024

Nový balík protiruských sankcí by měl zahrnovat i ruský zkapalněný plyn LNG. Na rozdíl od uhlí a...

Zájem o letenky do USA stoupl. Je to pro nás důležitý trh, hlásí Ruzyně

10. května 2024  15:51

Češi měli letos v únoru a březnu vyšší zájem o letenky do měst v Severní Americe než ve stejném...

Nezaměstnanost v Česku klesla na 3,7 procenta, roli hrají sezonní práce

10. května 2024  13:48

Nezaměstnanost v Česku v dubnu klesla na 3,7 procenta z březnových 3,9 procenta. Úřady práce...

Naštvaní zemědělci opět potáhnou na Prahu. Vláda situaci spíš zhoršuje, tvrdí

10. května 2024  13:37

Další kolo protestních zemědělských akcí proběhne ve středu 22. května v Praze. Ve pátek o tom...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!