náhledy
Na rozdíl od jiných českých sklářských značek se Crystalite Bohemia neopírá o drahé výrobky a luxusní prvky, jako jsou křišťál či broušené sklo. Svůj růst staví zejména na spotřebním sklu.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Letos skupina plánuje otevřít další dvě linky. Jde o mimořádnou investici, která překročí 300 milionů korun. Výrobní kapacita nápojového skla by se tím měla zvýšit o 100 tisíc sklenic a odlivek denně.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
"Propady na ruských trzích byly v řádech desítek milionů korun, naštěstí se nám to podařilo dohnat díky některým novým trhům, kterým vévodil Írán,“ říká majitel skláren, které přes 70 procent zboží prodají v zahraničí.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Dny otevřených dveří ve sklárně Crystalite Bohemia ve Světlé nad Sázavou. (28. září 2012)
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Crystalite Bohemia, kvůli velkému zájmu nestíhají odbavovat objednávky.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Kromě Íránu teď sklo se značkou Bohemia boduje zejména v Brazílii.
Autor: Alena Řezníčková
skupina Crystalite Bohemia prohrála arbitráže o přístup na australský a novozélandský trh, protože si jedna místní firma, která byla v historii ve spojení se Skloexportem, zaregistrovala značku Bohemia. Bez jejího svolení tam Crystalite nemůže nic vyvézt.
Autor: Jaroslav Šnajdr, MF DNES
Sklárny Lubora Cervy budují nové linky a nabírají nové skláře. Letos by firma měla zaměstnávat přes 800 lidí, asi o 60 více než loni, a tržby brzy překročí miliardu.
Autor: Jaroslav Šnajdr, MF DNES
"Když lidé vidí, že firmu berete jako rodinný podnik, nikoliv jen jako spekulativní investici, reagují jinak," vysvětluje Cerva.
Autor: Jaroslav Šnajdr, MF DNES
„Od začátku bylo jasné, že o naše zboží je zájem. Značka Bohemia dělá hodně," míní Lubor Cervo - záchranář českého skla.
Autor: Kristina Hrabětová
Lubor Cerva prodal svou firmu na výrobu pracovního oblečení v roce 2006. Od roku 2009 buduje sklářskou skupinu Crystalite Bohemia, jejíž základ tvoří sklárny ve Světlé nad Sázavou.
Autor: MAFRA