Diskuze
Aygo za české auto vydávat nechceme, říká šéf Toyoty o vozu z Kolína
Děkujeme za pochopení.
J61a79n 40K33l88e16i13c90h
Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.
M45a31r32t68i16n 32I24r78e95i59n
Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.
A76l23e53š 86L66i90s41o29v29s43k69ý
Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(
O72d91s73t17r19a19n19ě52n24ý 69U96ž88i71v95a48t37e49l
M66i82c67h36a65l 83H64i34r42k89a
Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).
M16i44l53e52n59a 21K24l73o27u33č20k19o34v27á
Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?
B93o33h65u36m74i88l 37P48r74o28c13h73á97z71k19a
Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...
A84l74f96r77e24d 26R39u42d64y25s
Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.
Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.
M97a34r32t49i90n 92S82i49c30h86y33n46g35r
Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.
M83i43c16h36a79l 92H61u67d49e49c
Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.
Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!
L77a84d85i48s48l60a10v 65K34a33l81o46u45s
Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.
M52a42r44t82i16n 69S55i69c78h30y14n92g60r
V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.
A66d69a94m 62B29e47r50n51a24r79d
Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.
P75a20v63e31l 52L19á72n83í74k
Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob
L89i52b43o26r 73P48e26t28r43á71š
Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...