„Pan Mátl pracuje na Ředitelství silnic a dálnic 15tým rokem a do detailu zná připravované stavby, ale hlavně všechna úzká místa jejich přípravy. Konzultovali jsme s ním i legislativní změny, které povedou k podstatnému zjednodušení a zrychlení přípravy staveb dálnic a silnic. Je to zároveň člověk, který má mezi lidmi v ŘSD profesní i lidský respekt a mám u něj záruku, že povede investorskou organizaci v nastaveném kurzu: tedy rychle a kvalitně dokončit modernizaci D1,“ uvedl Kremlík.
Kováčik před svým nástupem na ŘSD působil jako předseda dozorčí rady Státního fondu dopravní infrastruktury, který má na starosti rozdělování peněz na výstavbu a údržbu sítě silnic a železnic a zároveň na Slovensku vedl svaz podnikatelů ve stavitelství. Podle zákulisních informací byl i vážným kandidátem na post ministra dopravy po Danu Ťokovi, který se rozhodl post opustit v dubnu.