Web přestal fungovat nedlouho poté, co společnost spustila slevy spojené se slevovou akcí Black Friday. Na problémy si na sociálních sítích téměř okamžitě začali stěžovat zákazníci aerolinky.
„Musel jsem zaplatit 55 liber za každou letenku, přitom mě stály jen 46 za jednu,“ napsal na svůj Twitter technologický recenzent známý jako Totallydubbed. „Zákaznická linka, jak na telefonu, tak online, odmítla, že by web nefungoval. Myslím, že se tomu říká podvod, a že prostě nechtějí přiznat, že mají zastaralou stránku,“ dodal.
„Mám stejný problém jako vy,“ ozval se pod příspěvkem muzikant Emile Bernard. „Za pár hodin mi to letí a nemůžu se přihlásit. Ryanair, vyřešte to!“
Kromě potíží s odbavením si také někteří stěžovali na nefunkční nákup letenek. „Chtěl jsem si včera v noci koupit letenky přes aplikaci. Po dvou neúspěšných pokusech to vyšlo, všechno OK. Dnes ráno jsem zjistil, že mám zaplatit tři různé částky, žádný mail, žádné potvrzení! A moje letenky jsou pořád na prodej!“ napsal jeden z nich.
Slevy, po kterých web přestal fungovat, snížily cenu letů o 30 liber, přibližně 878 korun. Cena některých z nich se tak dostala i pod 150 korun. Zákazníci si však stěžují, že si kvůli potížím s webovou stránkou nemohli letenky objednat, a když znovu začala fungovat, ceny byly mnohem vyšší, než firma původně avizovala.
Ryanair odmítá, že by technické potíže jakkoliv ovlivnily denní provoz. „Webová stránka funguje tak, jak má,“ řekl serveru The Independent mluvčí aerolinek. „Včera večer jsme měli krátké problémy se serverem, které jsme však rychle vyřešili,“ dodal.