Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Saúdskoarabský princ Valíd bin Talál koupil podíl v síti Twitter

  8:44aktualizováno  8:44
Princ Valíd bin Talál, člen saúdskoarabské vládnoucí rodiny a jeden z nejbohatších lidí planety, koupil strategický podíl v sociální síti Twitter. "Vstupenka" mezi akcionáře perspektivní internetové firmy ho stála 300 milionů dolarů, tedy 5,8 miliardy korun.

Twitter. Ilustrační snímek

Podíl v Twitteru koupila Találova společnost Kingdom Holding Company.

Společnost Kingdom dodala, že investice je výsledkem několikaměsíčního jednání. "Naše investice do Twitteru potvrzuje naši schopnost rozeznat vhodné příležitosti k investicím do slibných, vysoce růstových podniků s globálním dopadem," uvedl Valíd v prohlášení.

Twitter roste

Vedle Facebooku je Twitter jednou z nejrychleji rostoucích internetových firem. Tyto sítě jsou také stále důležitějším informačním kanálem. V neděli 18. prosince například jako první informovaly o úmrtí Václava Havla. Více čtěte zde

Princ Valíd bin Talál patří k saúdskoarabské vládnoucí rodině a patří k nejbohatším lidem na světě. Investoval již do několika západních společností, včetně banky Citigroup a mediální firmy News Corp. Nedávno oznámil, že plánuje spustit zpravodajský kanál, napsala agentura Reuters.

Sociální síť Twitter zahájila veřejně svoji činnost v roce 2006 a za pouhých pět let provozu se stala skutečným internetovým fenoménem. V současnosti odešlou uživatelé Twitteru na celém světě kolem 200 milionů příspěvků denně. Aukce akciových podílů firmy na počátku března letošního roku ohodnotila celý podnik na 7,7 miliardy USD.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.