Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sazka chce losování na Nově

  0:01aktualizováno  0:01
Největší loterijní společnost v zemi Sazka chce přestoupit s losováním k televizi Nova, a připravit tak Českou televizi zhruba o sto milionů příjmů. ČT má však platnou smlouvu až do konce roku 2005. Generální ředitel Sazky Aleš Hušák uvedl, že již požádal o ukončení smlouvy v letošním roce.

"Stejně ji musíme měnit, protože končí hra pět ze čtyřiceti," uvedl šéf Sazky.

Ztráta sto milionů korun reklamních příjmů by byla pro Českou televizi citelná, protože představuje desetinu jejích komerčních příjmů.

Hušák se jasně nevyjádřil o přechodu k Nově, ale z jeho slov to vyplývá. "Máme nabídky na lepší podmínky a potřebujeme být tam, kde je sledovanost," řekl.

Sledovanost vyšší než Česká televize má pouze Nova. "V současnosti soukromé televize nabízejí Sazce výhodné podmínky," dodala mluvčí firmy Stanislava Doubravová.

Česká televize je odhodlána bránit uzavřené dohody. "Smlouva je platná a nevidíme důvod, proč ji ukončit," řekl ČTK mluvčí televize Richard Klatovský.

Rozhovor s generálním ředitelem Sazky čtěte ZDE

Uvažovaný přechod na Novu může souviset i s užší spoluprací obou firem. Sazka připravila novou hru s názvem Renta, která se bude vysílat právě na Nově. V této hře budou lidé koupí losu soutěžit o nominaci do televizního studia. V něm si soutěžící nejprve v prvním kole vytočí částku a v druhém počet měsíců, po kterou jim bude měsíčně vyplácena.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.