Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sazka dál propouští, odejít musela stovka zaměstnanců

  12:59aktualizováno  12:59
Loterijní gigant Sazka hubne, za tři měsíce firma propustila už stovku lidí, tedy zhruba čtvrtinu všech zaměstnanců. Správce Josef Cupka, který její chod nyní řídí, říká, že cílem rozsáhlých organizačních změn je zeštíhlení společnosti a racionalizace provozu.

Insolvenční správce Sazky Josef Cupka | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

Už ke konci června dostali vyhazov čtyři z deseti ředitelů jednotlivých divizí. Zbylých šest se mělo postarat o to, aby firma efektivně zhubla o další zaměstnance.

"Právě oni měli za úkol následnou optimalizaci počtu zaměstnanců ve svých divizích, která má přinést zvýšení efektivnosti, usnadnit systém řízení a kontroly a v neposlední řadě také výrazně snížit náklady," uvedla mluvčí správce Josefa Cupky Lenka Tichá.  

Část propuštěných zaměstnanců ze Sazky odešla pracovat pro konkurenční společnost Fortuna, která spustila 17. července svou číselnou loterii Loto. Jejich přechod měl údajně ulehčit ještě Aleš Hušák, který pracovníkům zrušil konkurenční doložky. Podle správce Cupky tím výrazně pomohl konkurenci při vstupu na trh. (více čtěte zde)

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.